bedankt voor de info over deze dempers... moet wat anders gaan zoeken dus.
Schijnt dat de tussendempers van een Golf 2 turbo diesel dezelfde diameter aansluiting als de C20XE pijp.
Daar maar eens naar kijken dus...
Laatst ook even de wielen van mij op men broers polo gepast, dit paste dus niet door de diameter van het n14aafgat. wel jammer want we wouden even weten of men broer 14'' 8J kon hebben, maargoed.. wel een leuk fototje van zijn wielen onder mijn kadett haha

13'' met 175-50/13 banden
Ook dacht een collega van me grappig te zijn toen hij een busje van de Autohaas VW dealer moest plakken :')
Kreeg hem er niet mer af omdat die door de zon aardig vast gebakken is... zet hem van de week in de stickerplak hal en dan zorg ik dat ie eraf gehaald word en dat er op de ruit boven in ''Opel'' of ''Kadett'' komt te staan haha
Wat betreft de motorrevisie is er ook een vordering. De C20XE van mij word niet gereviseerd, hij gaat de verkoop in. Want ! Ik ben vandaag naar Brunssum geweest ( 200km rijden ) en heb daar een gereviseerde C20XE gekocht. Aanstaande zaterdag ga ik hem ophalen dan is hij helemaal klaar. Het is een C20XE met nieuwe Mahle zuigers, 20XE krukas uiteraard uitgebalanceerd, uitgewogen en gepolijste drijfstangen, XEV klepstoters, zuigers ingeslepen voor een andere nokkenas ( ivm de kleplift ) afgedraaid vliegwiel en de kop is een Coscast kop die 3000km geleden gereviseerd is hij zal door de man waar ik de motor van koop helemaal gereinigd worden, de kleppen ingeslepen worden en uiteraard nieuwe klepsteelhoedjes. De motor word verder in elkaar gezet deze week zodat hij in principe erin gehangen kan worden en starten maar. Krijg er overgins ook nog een jaar garantie bij.
Van Anton Notten koop ik de motor hij heeft een BMW motorenzaak in Brunssum maar deed voor de hobby het reviseren van Opel motoren. Hij stopt er echter mee en doet het hele zooitje weg. Hij zelf heeft rond de 45 a 50 C20XE's gereviseerd en heeft nu een hele berg met onderdelen verzameld dat kon nu ook allemaal weg kon. Mooi adresje dus voor motoronderdelen.. stond ook nog een gereviseerde C20NE die moest echter nog in de auto van zijn vader komen.
Aankomende zaterdag komen er foto's van het blok en de verdere specificaties, waarom ik trouwens dit heb gedaan ipv van het reviseren van men eigen motor is de prijs. Dit kost me minder dan de helft dan dat ik kwijt zou zijn voor een complete revisie van men eigen motor + dat ik dan een Coscast kop heb.