• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Ziet er goed uit Glenn, is ie weer helemaal netjes! Je oude 1.2 blokje doet het trouwens nog steeds perfect, die heb ik voor een jaar geleden ofzo bij je opgehaald toen.:thumbup:D

origineel gepost door GlennGSI

En zo staat ie er op het moment bij

IMAG0217.jpg

Hey Glenn,

Ik zie net pas dit topic van je.

Hij wordt mooi, man !

En hij is dezelfde kleur als mijn oude 16V (die op die zwarte-wit foto), en ook tweedeurs.

Ik zal van de week nog even kijken voor die middenconsole.

origineel gepost door CommoCruiser

En zo staat ie er op het moment bij

IMAG0217.jpg

Hey Glenn,

Ik zie net pas dit topic van je.

Hij wordt mooi, man !

En hij is dezelfde kleur als mijn oude 16V (die op die zwarte-wit foto), en ook tweedeurs.

Ik zal van de week nog even kijken voor die middenconsole.

Heaj, dankje !

Mooi worden doet deze hopelijk wel jah :P die oude van me was de prioriteit niet echt dat ie mooi moest worden :jerry Weer is wat anders nu hea :)

Maar had je ook dit kleurtje jah ! ik vind het echt een super kleurtje lekker oudbollig :jerry

Als je ff zou willen kijken voor dat consol zou dat super zijn jah ! :)

origineel gepost door *Jurgen*

Ziet er goed uit Glenn, is ie weer helemaal netjes! Je oude 1.2 blokje doet het trouwens nog steeds perfect, die heb ik voor een jaar geleden ofzo bij je opgehaald toen.:thumbup:D

Hej Jurgen, leuk om te horen dat die 12S nog steeds mooi loopt :P de kleppen moesten wel aardig bijgesteld worden ofniet ? :P

Maare als je nog onderdelen zoekt voor een 12S binnenkort gaat het blokje uit men blauwe D :P heb ook nog een goeie kop liggen voor een 12S :P

Hej Jurgen, leuk om te horen dat die 12S nog steeds mooi loopt :P de kleppen moesten wel aardig bijgesteld worden ofniet ? :P

Maare als je nog onderdelen zoekt voor een 12S binnenkort gaat het blokje uit men blauwe D :P heb ook nog een goeie kop liggen voor een 12S :P

Nouja als je er vanaf moet, heb binnenkort nog een blokje nodig om een vers motorblok op te bouwen voor een toekomstig projectje ;) Laat het maar weten als je er vanaf wilt ;)

is dat hok nou nog nie af :P hahaha

, kom je trouwens vrijdag avond ook ff koffie leuten op de meet van dbs?

Nouja als je er vanaf moet, heb binnenkort nog een blokje nodig om een vers motorblok op te bouwen voor een toekomstig projectje ;) Laat het maar weten als je er vanaf wilt ;)

Het onderblok zit wel een beetje vol met stof.. maargoed als je hem toch opnieuw wilt opbouwen..

Voor een kratje beugels mag je em weer opkomen halen zodra hij eruit is :P

origineel gepost door wessaa

is dat hok nou nog nie af :P hahaha

, kom je trouwens vrijdag avond ook ff koffie leuten op de meet van dbs?

Haha nee Wesley kmoet tussendoor ook nog ff maccen hea :jerry

Maare vrijdagavond kom ik ook nog ff met de Omi langs.. niet te lang want moet die avond beginnen met de ooto van Kevin :)

En hierbij een update van de afgelopen dagen.

Zondag een grill opgehaald bij Robbin16vGTE

IMAG0246.jpg

Zit nog iets werk in maar dat komt wel goed.

Wat de kadett zelf betreft..

IMAG0243.jpg

Vloer mooi dik en goed in de verf.

IMAG0244.jpg

Ook weer mooi beschermd.

IMAG0245.jpg

En de plaat voor er overheen gemaakt. Word er steeds handiger in voor iemand met 0,0 opleiding kwa lassen en plaatwerken

Ohjah voor de duidelijkheid, links is oud en rechts is nieuw :P

De plaat zit nu in de primer en morgen ga ik beginnen met het erin lassen van. Daarna blaf ik de ruimtes helemaal vol met tectiel zodat de lassen aan de binnenkant heel goed beschermt zijn.

Het onderblok zit wel een beetje vol met stof.. maargoed als je hem toch opnieuw wilt opbouwen..

Stof is geen probleem, en die beugels is ook geen probleem :P Doe me tzt maar even een u2u ofzo, enig idee op wat voor termijn ie er uit gaat?

Stof is geen probleem, en die beugels is ook geen probleem :P Doe me tzt maar even een u2u ofzo, enig idee op wat voor termijn ie er uit gaat?

Haha ok ! :) ik doe tzt even een u2u :) Wanneer hij eruit gaat.. planning over een week of 2 maja je weet hoe dat gaat :P Nee ik hoop dat ik met 2 weken red.. denk het haast wel maar ik hou nog even een slag om de arm.

origineel gepost door corsa a 1.2

eej glenn beun haas

met je mooi las aperaatje

hahaha

zie je morgen op het werk

ha ! collega :jerry zeker mooi lasapparaatje :P

ff voor de rest ik heb dus vandaag een lasapparaat aangeschaft :P

een Lorch 2060

IMAG0247.jpg

Met natuurlijk alles derop en deran. alleen nog ff een flesje regelen.

ook nog wat gelast aan de kadett.. ( met het apparaat van de zaak uiteraard )

IMAG0248.jpg

origineel gepost door Turbotjuh

ziet er al weer netjes uit glenn :thumbup

mooi lassetje

mvg

Turbotjuh

Thnx ! :D en aan het lassertje ga ik een hoop plezier beleven denk ik :P

origineel gepost door Fearless

Sow hey, dasook niet het goedkoopste apparaat :P

Nee dat klopt der zijn nog 4 kleinere apparaten van Lorch maargoed, moet wel een beetje degelijk spul zijn en deze kon ik via men werk wat goedkoper krijgen dus dan scheelt het al weer iets :)

origineel gepost door thomas-opel83

niet goedkoop maar wel een van de beteren.

mijn oude baas had ook veel lasapperaten van lorch staan.:thumbup

Op men werk hebben we de Lorch 2090 staan, 2 types groter dan deze en ben ook niet anders gewend dan met Lorch te lassen. Men baas heeft deze die ik ook heb ook thuis staan en die vond het ook een super ding dus tjah :P

En Lorch is idd wel 1 van de betere.

Ohjah en deze kan zowel op 230 als op 380 dus kan em eventueel ook nog es thuis gebruiken als het nodig is :P

vandaag weer bezig geweest, echter geen foto's want het is niet echt te zien dat ik wat gedaan heb :')

Kheb de plaat afgelast en de lassen afgewerkt. morgen nog ff hier en daar wat lassen nog afwerken en dan mooi de winterschilder spelen want dan kan alles in de verf :)

Terug
Naar boven