• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

origineel gepost door custom

En de schotels er onderuit :D goed bezig die Glenn :D

haha nee helaas, pas als ie in men garagebox staat hea :P ene thnx ! :P straks weer ff 3 uur deran :)

Zo weer 3 uurtje gemaakt.

IMAG0255.jpg

Klaar !

Nu mooi in de verf zetten allemaal

IMAG0262.jpg

klaar voor het spuiten.

IMAG0263.jpg

Van de brug naar de spuitcabine duwen.

IMAG0264.jpg

En klaar.

IMAG0265.jpg

Zit wel wat kleur verschil in de motorruimte en de rest van de auto.. maargoed de auto zelf is aardig verweerd enzo. De buitenkant van de auto word ook nog wel een keer overgespoten maar dat komt wel een keer. Voor de kleur heb ik gewoon de kleurcode aangehouden dus dan komt het wel weer goed.

Van de week nog ff hier en daar met de antisteenslag aan de slag en dan aanhangertje huren en het ding achter de Omega hangen naar de garagebox :D eindelijk..

origineel gepost door Stender

Kijk de straaljager wordt steeds beter, komt helemaal goed zo te zien :wors

blijf zo doorgaan:D

zeker zeker ! :D gaat helemaal goed komen :)

kreeg nog een brief van de RDW of ik em voor 20 maart ff wou apk keuren :P gaat em denk ik niet worden haha maargoed ik blijf zeker zo doorgaan, het gaat nu alleen maar sneller :) Thnx !

origineel gepost door sw16v

lekker bezig!

wat voor grille is dat die je gekocht heb? vind m wel dik :D

dankje !

De grille dat is er 1 van Kamei, is wel wat beschadigd maar dat komt wel goed :)

wat is trouwens de kleurcode van je Corsa ? lijkt wel verdacht veel op de kleur die op de Kadett zit..

de code zou ik moeten checken, maar de kleur heet china blue :wors

dan is het denk ik een andere kleur :P de mijne heet Porzellanblau is A 243

china blue is volgens opel-infos.de een metallic kleur ? 21F staat erbij als kleurcode

origineel gepost door GlennGSI

de code zou ik moeten checken, maar de kleur heet china blue :wors

dan is het denk ik een andere kleur :P de mijne heet Porzellanblau is A 243

china blue is volgens opel-infos.de een metallic kleur ? 21F staat erbij als kleurcode

porzalien blue is china blue.

243 is china blue, volgens vauxhall. en 243 volgens motip is portzalienblue.

dus je bent dezelfde kleur als mijn corsa, en als die van SW.:thumbup

Bedankt allemaal !

En idd ik zat vandaag de waaier op men werk te bekijken en daar stond het ook dat chinablue hetzelfde is als porselijnblauw. Zal wel een chinees porselijnen service zijn geweest waar ze de kleur vandaan hebben :')

Maargoed, de kleur van de DTM verf die ik erop heb gespoten was niet goed. Was wel gewoon kleurcode 243 maar het zijnt dat de DTM laklijn van Selemix iets anders uitkomt dan de normale aflak van Selemix. Het verschil was echter wel heel groot met de kleur van de auto dus ik heb em vanavond nog ff opgeschuurd en overspoten met de aflak van Selemix en het is nu goed :)

De auto moet wel een keer overgespoten worden voor het mooie maar voor de time being laat ik em nog een keertje poetsen.

De foto's van het overblazen post ik vanavond nog ff !

hierbij de foto's van de nog een keer gespoten motorruimte..

IMAG0266.jpg

hier is het kleurverschil te zien.. als het nou een kleine beetje verschil was.. dit was echt te veel.

IMAG0267.jpg

Hier nog een keer het verschil. Het staaltje is wat er nu opzit ( en dus wel goed is )

IMAG0268.jpg

iets opgeruwd met scotch bride

IMAG0269.jpg

En weer klaar

IMAG0270.jpg

Deze lak is ook hoogglans

IMAG0271.jpg

Veel netter dan het vorige

t blijft 1 van de gaafste kleuren:thumbup

samen met jamaica yellow is china blue 1 van de vetste jaren 80 kleuren van opel.

Terug
Naar boven