• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

ik heb ook nog een externe pomp,had ik op reserve voor mijn kadett toendertijd. Ligt al wel 8 jaar in de schuur :P

Groeten Eric

origineel gepost door Ericjuh

ik heb ook nog een externe pomp,had ik op reserve voor mijn kadett toendertijd. Ligt al wel 8 jaar in de schuur :P

Groeten Eric

Lol moet wel een beetje fatsoenlijke pomp zijn nog :P niet dat als ik weer es een pomp moet wisselen ik weer met een lekkende of slechte pomp zit :jerry

Ik zie net dat ie compleet verrot is... sorry

Okok :P nja maakt niet uit, heb jij weer wat ruimte in de schuur hea :P

nou... echt veel ruimte nam het niet in beslag :) container is nu wel vol heur :)

Succes met de zoektocht...

Hebbie al op Ebay gekeken?

nou... echt veel ruimte nam het niet in beslag :) container is nu wel vol heur :)

Succes met de zoektocht...

Hebbie al op Ebay gekeken?

haha nee idd, maja doe zoiets een keer op 20 en tadaa :jerry

Ik heb er al wel 1 gevonden via het forum hier.. maar wil dus nog een reservepomp.. Ebay zal idd wel wat opstaan maja.. ik weet nog niet echt hoe dat werkt, moet ik nog een keer voor gaan zitten :)

origineel gepost door mrp-tech2

is er al weer wat stuk???:jerry:jerry:jerry:jerry

of doet al vroem?

grtz

haha doet nog geen vroem :P pomp heb ik nog niet binnen door persoonlijke omstandigheden van de verkoper.

Stiekem wel met de lekke pomp ff gestart enzo.. maar das geen doen om zo te rijden :P dan gaat de tank erg hard.

Deze week wssnlijk ff de aandrijfas links eruit trekken en die keering maar ff vervangen. Wou ik eigenlijk na de apk doen maar dat ligt natuurlijk ook stil zo :P Komt wel goed.. maar het duurt alleen wat lang.. ben het nu wel gewend onderant :jerry

Zul je zien als ie helemaal klaar is word het winter en kan ie de garage in voor de winterslaap :jerry

glenn, aan apk nog niet toegekomen? Zie nu dat je brandstofpomp weer faalt:( Ik heb ook weer nieuwe apk sinds paar weken:afro

Kan je er straks ook ma ff meer rijden, want met de winter wil je er idd niet meer rijden! Die van mij gaat ook rond November in winterslaap status:sleeping

origineel gepost door 60PZ

glenn, aan apk nog niet toegekomen? Zie nu dat je brandstofpomp weer faalt:( Ik heb ook weer nieuwe apk sinds paar weken:afro

Kan je er straks ook ma ff meer rijden, want met de winter wil je er idd niet meer rijden! Die van mij gaat ook rond November in winterslaap status:sleeping

nope nog niet toegekomen helaas. Jij gefeliciteerd met je nieuwe apk :jerry Winter gaat ie idd niet zien.. Misschien een keer een mooie winterdag mits de straat niet volligt met strooizout en dergelijke.. beetje regen kan ie ook wel tegen. We zien wel wat het word :P Heb de zin er eerlijk gezegd wel een beetje der vanaf. maargoed dat komt wel weer..

origineel gepost door custom

Is die D nou al gekeurd... :afro

neuh, na de winter een keer denk ik.. rij er in de winter toch niet mee..

heb de aandrijfaskeering al wel vervangen, brandstofpomp gemonteerd en men injectoren verkocht. de blauwe injectoren breng ik maandag weg om te reinigen enz. kunnen die der ook weer in.

kerel pak nou ff door!!!

dan kun je in iedergeval nog ff rijden

komen ook nog mooie dagen en na 15min legaal rijden ben je de strijd al vergeten

grtz

kerel pak nou ff door!!!

dan kun je in iedergeval nog ff rijden

komen ook nog mooie dagen en na 15min legaal rijden ben je de strijd al vergeten

grtz

haha heb je gelijk in.. maja heb net ff ashoezen besteld voor de linker as.. die had ik eruit liggen voor de keering en die hoezen waren niet zo best.. volgende week opbouwen en eind van de week hoop ik men injectoren dan ook terug te hebben.. als dan alles goed is :P en het blijft goed.. dan breng ik em nog wel weg voor het keuren..

Ben ondertussen nog druk met een mercedes strak maken dus moet ook een beetje tijd vinden..

dat is ook weer zo

hobby's kosten geld en dat moet ook weer verdient worden!

ik hoop dat het je haast wat mee gaat zitten glenn

grtz

dat is ook weer zo

hobby's kosten geld en dat moet ook weer verdient worden!

ik hoop dat het je haast wat mee gaat zitten glenn

grtz

jepjep, joah dat mee zitten zal wel goed komen nu :P zodra ie apk heeft word het hier uiteraard wel gemeld :P

origineel gepost door bmwmanu

Is er nog vooruitgang...:kewlpics

hej jah nee eigenlijk vrij weinig..

heb de deurgrepen gemonteerd die ik van Asconahobbiyst heb gekregen :thumbup dank hiervoor het staat echt super

IMAG0453.jpg

IMAG0454.jpg

Verder heb ik de Kadett geschorst en na de winter gaat hij voor de apk. Hij is nu wel helemaal klaar echter ga ik er in de winter toch niet mee rijden dus laat ik em ook maar na de winter pas keuren.

Hij staat nu nog steeds mooi verwarmd binnen te wachten :thumbup

Men Omega is een ander verhaal... daar heeft men buurman tegen aangereden..

IMAG0461.jpg

Die gaat wssnlijk plaats maken voor een heuze Volkswagen !! :jerry een Passat 35i Station om precies te zijn.. icm schroefset verbreed staal en legergroen.

Heb nog zitten twijvel ofk niet een lexmaul inlaat voor de Kadett van het schadebedrag wou aanschaffen. Maar na de winter moet er ook een KTM 525 EXC komen dus nog maar even geen lexmaul :)

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door bmwmanu

Is er nog vooruitgang...:kewlpics

hej jah nee eigenlijk vrij weinig..

heb de deurgrepen gemonteerd die ik van Asconahobbiyst heb gekregen :thumbup dank hiervoor het staat echt super

IMAG0453.jpg

IMAG0454.jpg

Verder heb ik de Kadett geschorst en na de winter gaat hij voor de apk. Hij is nu wel helemaal klaar echter ga ik er in de winter toch niet mee rijden dus laat ik em ook maar na de winter pas keuren.

Hij staat nu nog steeds mooi verwarmd binnen te wachten :thumbup

Men Omega is een ander verhaal... daar heeft men buurman tegen aangereden..

IMAG0461.jpg

Die gaat wssnlijk plaats maken voor een heuze Volkswagen !! :jerry een Passat 35i Station om precies te zijn.. icm schroefset verbreed staal en legergroen.

Heb nog zitten twijvel ofk niet een lexmaul inlaat voor de Kadett van het schadebedrag wou aanschaffen. Maar na de winter moet er ook een KTM 525 EXC komen dus nog maar even geen lexmaul :)

Asjeblieft!!

Staat inderdaad best deftig!:thumbup

Wat maak je er weer een werk van Glennn ..;)..

Goed bezig , Ziet er strak uit ..

Gelukkig past je blok er nu goed in .. ;)

Veel s6 Met het Verder Sleutelen aan De Opel...

GreetZs G.T.C. Devi!lz

Terug
Naar boven