• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

[rquote=1891268&tid=92556&author=Mikey006][rquote=1419261&tid=92556&author=GlennGSI]Vandaag een beetje bezig geweest met de audio inbouw met als resultaat:

IMAG0051.jpg

IMAG0052.jpg

Nu waar de rugleuning zit nog... morgen weer verder dermee[/rquote]

Hey glenn, deze plaat bedoelde je? En wat heb je met die dwars balken gedaan waar de rugleuning tegenaan zit? Of kan je daar niks mee ivm stevigheid?[/rquote]

die bedoel ik jah... op die dwars platen heb ik ook mdf gemaakt. Met een klep erin. Daarachter had ik de woofer naar voren gericht staan.

Die platen zitten er ook bij. Ik ga vanavond ff een fotoje voor je maken !

Haha jah die hebk afgelopen zondag bij VW-speed ook veelvuldig gezien :P Komt er ook nog wel op denks :P ff laten maken nog.

@sw16v wrote:en dat is me na 2jaar nog steeds niet gelukt!!!!!

wat dat staande gehouden worden en trots de papieren laten zien ? :P Gaat hier wel lukken denk ik met al die aparteautogeile agenten hierzo haha :P

Hij staat inmiddels ook al een tijdje achter wat lager

IMAG0567.jpg

doormiddel van golf 2 schroefpoten.

IMAG0568.jpg

spulletje moet nog wat lager, maar dan moet ik eerst nog ff tijd vinden om de randen te gaan omrammen en rollen. De wielkast roller ben ik mee bezig ff kieken of dat nog wat word en anders de hamer er maar bij !

[rquote=1908102&tid=92556&author=DarkNL08]Die passat is heerlijk fout :D

Dat mag ik wel zeg maar :P:P[/rquote]

Heel goed ! :P dat is ook echt wat ie moet zijn, lekker fout !

@CommoCruiser wrote:910 kg !

En dat met al dat plaatwerk wat je er in gelast hebt..... :D :D :D :D :jerry :jerry :jerry

Netjes hoor.

Rijdt dat nou lekkerder, nu alles netjes op kenteken staat ?

hahhaa jah helemaal vergeten, Sinead vertelde me al dat haar Kadett 890 woog.. dus ik al rekenen waar die 20 kilo vandaan moest komen bij mij.. schijven achter.. reservewiel erin.. maar idd ! die bult tectiel vers plaatwerk en verf was ik helemaal vergeten hahaha :P

Rijd zeker lekkerder.. kdurf em nu wat te laten horen.. eerder altijd heel stilletjes overal rijden en bij stoplichten alles afzoeken naar een politieauto.. nu is het lekker onbezorgd rijden.. khoop datk nog een keer staande word gehouden en dat trots de papieren kan laten zien :P

Mooi mooi mooi.

Ipv die wielkastroller zou je ook simpel en snel een buis kunnen pakken. Wel de boel warmstoken anders knapt de lak er af.

De buis over de band rollen tegen de wielkast. Zo heb ik het ook een keer gedaan, ging makkelijker en sneller als met de roller.

@ Fearless, Buis hebk aan zitten denken idd.. maja denk dat het met een roller wel wat preciezer gaat ? Ben ok bang dat je met een buis snel te ver gaat.. Hoe bepaal je zegmaar hoe dik de buis moet zijn..

@ Custom: thnx ! :P mocht es tijd worden hea haha :P

hey glenn,

top dat hij eindelijk klaar is!

hoe loopt je verse xe?

is het alle hoofdpijn waard geweest,vast wel!

veel plezier er mee en op naar de rdw

grtz

[rquote=1918726&tid=92556&author=mrp-tech2]hey glenn,

top dat hij eindelijk klaar is!

hoe loopt je verse xe?

is het alle hoofdpijn waard geweest,vast wel!

veel plezier er mee en op naar de rdw

grtz[/rquote]

Zeker ! Hij loopt super.. op het moment nog niet boven de 3000 toeren geweest en geleidelijk gas geven enzo.. laat em nog ff een 1000km met rust. dan nieuwe olie en filter en dan maar es rustig opbouwen ! :thumbup

[rquote=1918730&tid=92556&author=Sebbe GSI]mooi man dat je er eindelijk mee kan rijden hij is dik geworden.

Groeten bas[/rquote]

Zker ! vandaag de hele middag getourd en morgen naar amsterdam wssnlijk ! :P

haha thnx !

[rquote=1919370&tid=92556&author=custom]dan spot ik hem wel bij de auto Rai.. ik ga ook morgen.[/rquote]

Haha kga niet echt naar de Rai :P

Terug
Naar boven