• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

@ glenngsi

kwam ik jou gister tegen op de weg van raalte naar deventer??

we zwaaiden nog ff.

k was in een groene corsa c

@MulleMans wrote:@GlennGSI wrote:@MulleMans wrote:Heb je kadett bij de mc donalds even gezien, ziet er goed uit !

Succes met het herstellen van de bumper !

haha okok was jij dat jah tof man :p haha Echt leuke Bieber reden jullie in ! Ideaal met dit weer !

Haha, eigenlijk is die van pa, maar we waren even met een paar kameraden aan het toeren !

Heb zelf mn rijbewijs nog niet haha, nog paar maandjes wachten.

Ben zelf nu bezig met mn Manta, nu mooi de tijd voor.

Okok haha leuke wagen sowieso.. De Manta zal vast wel goed komen als ik de bieber zo zag !

@sw16v wrote:Tsjonge jonge, zit jou niet mee he!

zonde, is vaak schade waar je achteraf meer werk van hebt dan je van te voren denkt.....

eneh die achterlichten..... laten we het daar maar niet over hebben hahahaha

succes met herstellen glennieboy

Haha jah nee niet echt :P maar opzich is de schade wel mooi te maken hoor.. ben er niet bang van dat er een hoop werk meer in gaat zitten :)

haha wil ze nu wel verkopen btw ? :P haha

@Shania wrote:@ glenngsi

kwam ik jou gister tegen op de weg van raalte naar deventer??

we zwaaiden nog ff.

k was in een groene corsa c

Jah klopt was ik ! kwam terug vanuit schoonebeek :P Herkende je Corsa direct haha :P

Zodan ook nog wat leuks te melden :P

IMG_20110514_191419.jpg

IMG_20110514_145628.jpg

IMG_20110514_145618.jpg

IMG_20110514_191450.jpg

IMG_20110514_204759.jpg

Men wielen eindelijk deronder.. voor 2 nieuwe bandjes gelijk..

glenn was net te laat vorige week,zag je langs rijden wou je net op zoeken en toen reed je al weer weg,,hoop dat goed komt met schade,,jou kennende komt dat wel goed ;)

lijk uber geil met die velgen krijg je geen gezeur met meneer of mevrouw koekwout :???:

gr bertje :agent

@crazijbertje wrote:glenn was net te laat vorige week,zag je langs rijden wou je net op zoeken en toen reed je al weer weg,,hoop dat goed komt met schade,,jou kennende komt dat wel goed ;)

lijk uber geil met die velgen krijg je geen gezeur met meneer of mevrouw koekwout :???:

gr bertje :agent

Haha en ik dacht dat ik laat was daar :P ben ook maar eventjes geweest.. toen ik aan kwam waren er ook al een hoop weg

Met die velgen hebk nog nooit wat gehad met de politie.. met die ouwe ook niet.. :P haha ach een keertje een boete dervoor ofzo heb ik er wel voor over haha :P Ik ga het sowieso filmen als ze met het meetlintje erbij staan haha :P

Kut man van die schade op je kadett zit ook niet mee he maar gaat wel weer goed komen neem ik aan :thumbup

Velgen onder de passat staan netjes lache zo breed en laag hoor toppie :jerry

@Sebbe GSI wrote:Kut man van die schade op je kadett zit ook niet mee he maar gaat wel weer goed komen neem ik aan :thumbup

Velgen onder de passat staan netjes lache zo breed en laag hoor toppie :jerry

Komt zeker goed ! tis nu ff wachten op de schade expert enzo.. duurt altijd veel te lang maja :P

Dankje ! :P ziet er idd wel leuk uit zo die wielen. met deze kleur vallen ze veel mee op haha :P

Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat je hier alsjeblieft mee uit moet kijken, heb dit uiteraard niet gepikt en heb een second opinion geëist die ze vervolgens mooi in hun reet konden steken omdat de auto nog niet misschien economisch total loss was en uiteindelijk voor vele malen goedkoper gemaakt werd!

Met andere woorden, NIET naar Autoschade Hulsterdreef in Oostrum gaan!

@mrp-tech2 wrote:hopelijk heb je een schappelijke expert die hem op waarde schat

en niet een die zegt een oude kadett met geen waarde

succes jonge!

@InjectTheVenom wrote:Ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat je hier alsjeblieft mee uit moet kijken, heb dit uiteraard niet gepikt en heb een second opinion geëist die ze vervolgens mooi in hun reet konden steken omdat de auto nog niet misschien economisch total loss was en uiteindelijk voor vele malen goedkoper gemaakt werd!

Met andere woorden, NIET naar Autoschade Hulsterdreef in Oostrum gaan!

@mrp-tech2 wrote:hopelijk heb je een schappelijke expert die hem op waarde schat

en niet een die zegt een oude kadett met geen waarde

succes jonge!

Dat gaat allemaal wel goedkomen.. breng de Kadett ook niet bij een schadebedrijf ( werk zelf bij een spuiterij )

Regel het zelf met de schade expert. Ik ben tenslotte degene die weet hoe of wat er met de Kadett gebeurt is en moet gebeuren. Ik maak de schade sowieso goedkoper dan dat er wssnlijk uitgekeerd zal worden en dat is alleen maar mooi. Van schades moet je beter worden..

@*Jurgen* wrote:Ik kwam je afgelopen maandag nog tegen in de Passat. Zat zelf in de zwarte verlaagde Corsa A die je tegemoet kwam ;)

Jaah op de laan van zevenhuizen in apeldoorn :P Ik zat een beetje te twijvelen met zwaaien :P aangezien ik in een VW reed.. had niet door dat jij het was haha :P Gevoelsmatig zwaaide ik wel half :P Opel/VW wat maakt het uit :P

Bijna nog meer schade donderdagavond, of niet Glenn ?

Zag je vol op de ankers gaan met de Passat bij de Eglantier, omdat er een of andere Daewoo ineens stil ging staan voor je.

Ging weer net goed..... :thumbup

@GlennGSI wrote:@*Jurgen* wrote:Ik kwam je afgelopen maandag nog tegen in de Passat. Zat zelf in de zwarte verlaagde Corsa A die je tegemoet kwam ;)

Jaah op de laan van zevenhuizen in apeldoorn :P Ik zat een beetje te twijvelen met zwaaien :P aangezien ik in een VW reed.. had niet door dat jij het was haha :P Gevoelsmatig zwaaide ik wel half :P Opel/VW wat maakt het uit :P

klopt ja, ik dacht eerst, he die kerel verliest z'n nummerbord bijna, en toen had ik door dat jij het was dus kon ik nog zwaaien ;)

@CommoCruiser wrote:Bijna nog meer schade donderdagavond, of niet Glenn ?

Zag je vol op de ankers gaan met de Passat bij de Eglantier, omdat er een of andere Daewoo ineens stil ging staan voor je.

Je bedoelt die driekwarter die niet snapte dat ie nadat ie naar het middenstuk moest vanwege die verbouwing.. ook weer naar rechts moest en em der zowat weer voor wou gooien ? :P

Ene met de passat is het altijd volgas of vol in de remmen. heb de schijven er al mooi roodgloeiend onder gehad haha :P :thumbup

@*Jurgen* wrote:@GlennGSI wrote:@*Jurgen* wrote:Ik kwam je afgelopen maandag nog tegen in de Passat. Zat zelf in de zwarte verlaagde Corsa A die je tegemoet kwam ;)

klopt ja, ik dacht eerst, he die kerel verliest z'n nummerbord bijna, en toen had ik door dat jij het was dus kon ik nog zwaaien ;)

haahhaah :P jah mooi hea.. ding hangt er op half 7 aan :P

@GlennGSI wrote:@CommoCruiser wrote:Bijna nog meer schade donderdagavond, of niet Glenn ?

Je bedoelt die driekwarter die niet snapte dat ie nadat ie naar het middenstuk moest vanwege die verbouwing.. ook weer naar rechts moest en em der zowat weer voor wou gooien ? :P

Ene met de passat is het altijd volgas of vol in de remmen. heb de schijven er al mooi roodgloeiend onder gehad haha :P :thumbup

Hahaha, ja die.

Ik was de hond aan het uitlaten toen ik je voorbij zag schuiven.

Maar van de gemiddelde Daewoo-piloot kan je ook niet te veel verwachten, he..... :shock:

Terug
Naar boven