• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

@wizardnl wrote:Mocht je nog een klep zoeken er is iemand die ze aanbied op MP

http://link.marktplaats.nl/440269130" onclick="window.open(this.href);return false;

die klep die je op de fotos ziet is al een andere.. de oude was helemaal dubbel gevouwen toevallig in dezelfde kleur.. Zat wel wat werk aan maja voor 25 eu magk niet klagen. vind 75 euro voor een 2dehands kleppie ook achterlijk veel geld :P stond eerder een nieuwe op voor 90..

@GlennGSI wrote:ohjah gister met men Passat staande gehouden, ze wouden em inbeslag nemen omdat ie brede wielen had.. de homo's die agent was me een partij agressief van de 1ste seconde al... lekker voorbeeld.. haha maargoed... uit eindelijk mocht ik em houden alsk andere wielen monteerde. als ie me weer zag met die wielen was ie van hem zei die sukkel..

Nooit niet dat ik er andere onder druk...

Zeurde die platte pet niet over je kentekenplaat voor ?

Dat die niet helemaal netjes recht hangt ?

@CommoCruiser wrote:@GlennGSI wrote:ohjah gister met men Passat staande gehouden, ze wouden em inbeslag nemen omdat ie brede wielen had.. de homo's die agent was me een partij agressief van de 1ste seconde al... lekker voorbeeld.. haha maargoed... uit eindelijk mocht ik em houden alsk andere wielen monteerde. als ie me weer zag met die wielen was ie van hem zei die sukkel..

Nooit niet dat ik er andere onder druk...

Zeurde die platte pet niet over je kentekenplaat voor ?

Dat die niet helemaal netjes recht hangt ?

Jep begon ie ook over te janken :') en over men vering, met de vraag of hij toevallig verlaagt was :')

Krij nu alweer een tijdje rond en ze hebben em nog niet inbeslag genomen.. in de tussentijd al wel weer 2 keer aan de kant gezet door de pliesie maar die waren wat schappelijker..

heb de achterkant van de kadett inmiddels ook gespoten..

IMG_20110728_222249.jpg

stukjes aan de wielranden

IMG_20110728_222302.jpg

klein stukkie

IMG_20110723_180106.jpg

achterplaat

IMG_20110723_180119.jpg

IMG_20110723_180131.jpg

IMG_20110723_180148.jpg

IMG_20110723_201209.jpg

IMG_20110723_201218.jpg

IMG_20110801_144052.jpg

IMG_20110801_144111.jpg

IMG_20110801_154637.jpg

IMG_20110803_154730.jpg

IMG_20110803_154722.jpg

IMG_20110802_113428.jpg

IMG_20110803_171258.jpg

IMG_20110803_171249.jpg

Van de week nog ff het kleppie spuiten, en dan de boel weer in mekaar draaien..

Kwam je volgens mij tegen in best volgens mij

Die pasat is goed laag en de velgen breed.

Ik kwam je tegemoet reed zelf op een blauwe scooter met een fel oranje vest aan

@asfaltmaffia wrote:Kwam je volgens mij tegen in best volgens mij

Die pasat is goed laag en de velgen breed.

Ik kwam je tegemoet reed zelf op een blauwe scooter met een fel oranje vest aan

In Best ? kmoest ff op google maps zoeken waar dat ligt haha :P denk niet dat ik dat was :P

@D-gek wrote:Dat gaat er weer netjes uitzien! :thumbup

Die einddemper..is dat "home made" of waar komt die vanaf?

Einddemper is idd home made, gewoon een originele 8v einddemper waar ik een stuk RVS pijp aan gelast heb..

@GlennGSI wrote:@D-gek wrote:Dat gaat er weer netjes uitzien! :thumbup

Die einddemper..is dat "home made" of waar komt die vanaf?

Einddemper is idd home made, gewoon een originele 8v einddemper waar ik een stuk RVS pijp aan gelast heb..

Heb ik toen op mn C kadettje gedaan, gelijk gepolijst. Gaf ook weer een iets ander geluidje.

Schade weer mooi gefixed man :thumbup

@ Dennie, haha jah heb em ook ff iets opgepoetst ziet er wel leuk uit. en geeft ook een iets ander geluidje idd ! :P de plek schade ziet er wel leuk uit jah :P haha alleen hoe verder je naar voren kijkt hoe lelijker hij word haha :P Maargoed komt van de winter wel oid of volgend jaar winter zoiets..

@ Timmeeh, Haha nee nog niet gestraald, denk dat ze aankomende week met de Swallowtail van smokemen beginnen :P

Ohja ! de kadett staat weer in de garagebox, nog ff achterbumpersteunen bestellen en nieuwe bumperhoes en hoeken en dan kunnen we weer touren :P

IMG_20110810_191610.jpg

[youtube:1ns85txi]

1ste keer volgas op droogwegdek.. echter wel misschakelen naar de 3 ivm een nog niet afgesteld schakelmechanisme :P

Terug
Naar boven