• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett gestolen en TERUGGEVONDEN!!!

TIP:

voor alle kadett rijders hier, een slotstang is echt een uitkomst!

ik heb zelf ook een d- kadett en weet hoe makkelijk deze deuren open te krijgen zijn. nu heb ik een bieber dus met je ogen dicht en dronken krijg je die deur nog open :shock: maar ik slaap wel een stuk beter als ik de d-kadett op stuurstang heb staan.

TIP:

voor alle kadett rijders hier, een slotstang is echt een uitkomst!

ik heb zelf ook een d- kadett en weet hoe makkelijk deze deuren open te krijgen zijn. nu heb ik een bieber dus met je ogen dicht en dronken krijg je die deur nog open :shock: maar ik slaap wel een stuk beter als ik de d-kadett op stuurstang heb staan.

@076 wokkel wrote:Ah gewoon aan beginnen dan, Kadettjes zijn niet zo ingewikkeld.

Etten is de bom ;)

Etten is zeker de BOM! Bergen op Zoom helaas iets minder. Hebben jullie het nog enigzins droog weten te houden?

Verder ben ik erachter gekomen dat er bij alle wielen iets aanloopt. Ik heb het blok nog niet kunnen starten, moet eerst de accu opladen. Ook is de motorolie op. Toen ik de KM-teller checkte bleek dat er meer dan 1000 KM meer opstond dan voor hij gestolen was. Mijn Kadett slurpte al erg veel olie, ben bang dat ze door hebben gereden zonder motorolie tot hij ermee kapte.

Morgen maar eens kijken of hij starten wilt.

@076 wokkel wrote:Ah gewoon aan beginnen dan, Kadettjes zijn niet zo ingewikkeld.

Etten is de bom ;)

Etten is zeker de BOM! Bergen op Zoom helaas iets minder. Hebben jullie het nog enigzins droog weten te houden?

Verder ben ik erachter gekomen dat er bij alle wielen iets aanloopt. Ik heb het blok nog niet kunnen starten, moet eerst de accu opladen. Ook is de motorolie op. Toen ik de KM-teller checkte bleek dat er meer dan 1000 KM meer opstond dan voor hij gestolen was. Mijn Kadett slurpte al erg veel olie, ben bang dat ze door hebben gereden zonder motorolie tot hij ermee kapte.

Morgen maar eens kijken of hij starten wilt.

Haha hoorde het inderdaad van Marco, ik zit zelf helaas niet meer bij de scouting;)

Maar ben benieuwd, zo makkelijk zijn die blokjes niet stuk te krijgen!

Haha hoorde het inderdaad van Marco, ik zit zelf helaas niet meer bij de scouting;)

Maar ben benieuwd, zo makkelijk zijn die blokjes niet stuk te krijgen!

inmiddels zit ik toch in het proces van het aanschaffen van een andere Kadett. Deze Kadett is er nu zo erg aan toe dat ik er de tijd en kennis niet voor heb om hem op te knappen. Ik kreeg hem ook niet ,meer gestart. Maar eens kijken of iemand er nog iets voor wilt geven, en anders schorsen en wie weet in de toekomst nog eens mee aan de slag.

inmiddels zit ik toch in het proces van het aanschaffen van een andere Kadett. Deze Kadett is er nu zo erg aan toe dat ik er de tijd en kennis niet voor heb om hem op te knappen. Ik kreeg hem ook niet ,meer gestart. Maar eens kijken of iemand er nog iets voor wilt geven, en anders schorsen en wie weet in de toekomst nog eens mee aan de slag.

Het zou super zijn als je hem gestart krijgt! Dat scheelt de helft. Maar dan nog moet er een keer goed aan geknutseld worden, dus tijdelijk ander vervoer gaat waarschijnlijk toch nodig zijn. Donderdag iig maar even kijken.

Het zou super zijn als je hem gestart krijgt! Dat scheelt de helft. Maar dan nog moet er een keer goed aan geknutseld worden, dus tijdelijk ander vervoer gaat waarschijnlijk toch nodig zijn. Donderdag iig maar even kijken.

Terug
Naar boven