gewoon om eens te zien wie het wat lijkt.
op het d kadett forum ook al rond gevraagd.
google geeft aan dat putten zobeetje het midden van nl is, dus dat zal misschien een locatie kunnen worden.
de vraag is..
mocht de meeting wel door gaan, wie van de d kadett rijders zouden er dan wel willen komen?
het probleem waar de "discussie" nu wat op blijft hangen is het volgende..
voor sommigen is het een heel eindje rijden, kan me voorstellen dat niet iedereen dat wil.
maar de meesten zeggen nu.. "ik heb geen zin om zo eind te rijden voor maar een paar kadettjes."
enigzins begrijpelijk, maar als iedereen met dat idee niet op komt dagen dan word het zeker een saaie meeting.
dus..
wie van de d kadett rijders ziet er wel wat in en heeft het er wel voor over om te rijden.
VOOR DE DUIDELIJKHEID!!
de meeting zal dit jaar sowieso niet worden.
mocht er genoeg interesse zijn word het volgend jaar of zo.
op het d kadett forum ook al rond gevraagd.
google geeft aan dat putten zobeetje het midden van nl is, dus dat zal misschien een locatie kunnen worden.
de vraag is..
mocht de meeting wel door gaan, wie van de d kadett rijders zouden er dan wel willen komen?
het probleem waar de "discussie" nu wat op blijft hangen is het volgende..
voor sommigen is het een heel eindje rijden, kan me voorstellen dat niet iedereen dat wil.
maar de meesten zeggen nu.. "ik heb geen zin om zo eind te rijden voor maar een paar kadettjes."
enigzins begrijpelijk, maar als iedereen met dat idee niet op komt dagen dan word het zeker een saaie meeting.
dus..
wie van de d kadett rijders ziet er wel wat in en heeft het er wel voor over om te rijden.
VOOR DE DUIDELIJKHEID!!
de meeting zal dit jaar sowieso niet worden.
mocht er genoeg interesse zijn word het volgend jaar of zo.