Anderhalf jaar geleden heb ik een D kadettje "gekregen". 1.3N Automaat, met de boodschap zorg er goed voor.
Het is een harde kadett op de kritieke punten, maar verder niet echt strak in de lak en onder de deukjes.
GTE verlaagd op dit moment.
Ik merkte dat ik lekkage voor had, en roest in de A-stijle.
Ff het raam eruit en schoonmaken, nieuw stukje erin.
oude stuk eruit.
Beetje bakken en braden
Plamuren e.d
menie en spuiten komt de volgende keer (met een beter rubber waar geen kit in is geblaft)
:argue
Ik zag wat GlennGSI aan het doen was met de "bermuda driehoek" (deel van de draagarmen, voeten stuk)
Laat ik eens kijken wat ik tegen kom. Er heeft wel eens iemand daar iets aan gelast. Ik wil eens weten hoe dat er boven op uitziet..

Om straks weer veilig op weg te gaan, het rotte eruit gehaald en vers metaal erin terug :hmmz
Het is een harde kadett op de kritieke punten, maar verder niet echt strak in de lak en onder de deukjes.
GTE verlaagd op dit moment.
Ik merkte dat ik lekkage voor had, en roest in de A-stijle.
Ff het raam eruit en schoonmaken, nieuw stukje erin.
oude stuk eruit.
Beetje bakken en braden
Plamuren e.d
menie en spuiten komt de volgende keer (met een beter rubber waar geen kit in is geblaft)
:argue
Ik zag wat GlennGSI aan het doen was met de "bermuda driehoek" (deel van de draagarmen, voeten stuk)
Laat ik eens kijken wat ik tegen kom. Er heeft wel eens iemand daar iets aan gelast. Ik wil eens weten hoe dat er boven op uitziet..
Om straks weer veilig op weg te gaan, het rotte eruit gehaald en vers metaal erin terug :hmmz