• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett under construction

hoop werk:(... vraag me af hoelang zoiets nou goed blijft met al die plaatjes erin lassen?

heb je dan niet met een jaar weer dat er stukjes naast het ingelaste materiaal gaan roesten en dat je dan weer zit?

verder nice job... wou dat ik kon lassen, kan het helaas niet.

[rquote=1828402&tid=123995&author=opelkadetje]hoop werk:(... vraag me af hoelang zoiets nou goed blijft met al die plaatjes erin lassen?

heb je dan niet met een jaar weer dat er stukjes naast het ingelaste materiaal gaan roesten en dat je dan weer zit?

verder nice job... wou dat ik kon lassen, kan het helaas niet.[/rquote]

Het zal geen levenlang meegaan uiteraard. ik hoop die van mij over een jaar of 5 zover te hebben dat ik de bak in zen geheel met draagarmophanging te vervangen voor origineel plaatwerk. dat zal wat langer mee gaan. Maar zelfs dan nog..

Kijk deze wagen is 27 jaar oud (op kenteken) en heeft tot deze tijd geen onderhoud gehad hieraan. Ik ga er niet van uit dat dit nog eens 27 jaar meegaat. Maar deze wagen gaat naar mijn mening niet meer 27 jaar meer mee trouwens :P

Nog best ff werk hoor. :cool:

[rquote=1828738&tid=123995&author=D_Kadett]Kijk deze wagen is 27 jaar oud (op kenteken) en heeft tot deze tijd geen onderhoud gehad hieraan. Ik ga er niet van uit dat dit nog eens 27 jaar meegaat. Maar deze wagen gaat naar mijn mening niet meer 27 jaar meer mee trouwens :P

Nog best ff werk hoor. :cool:[/rquote]

dat bedoel ik ook eigenlijk. dat je regelmatig het spul in de gaten moet houden en onderhouden idd.

Maare waarom zou hij niet nog es 27 jaar meegaan ? :P

Wordt weer een nette kadett zo te zien!

Ik denk dat ie met een beetje onderhoud makkelijk nog 27 jaar mee gaat :cool:

Als je telkens de roest plekjes gewoon schoon maakt en weer goed dik verft.

Ik heb trouwens sinds kort ook een D kadett, percies dezelfde kleur en ook een 1.3 automaat :agent

Zo hier weer ff een update

DSC01795_1.jpg

DSC01793_1.jpg

De D staat ondertussen weer op 4 wielen maar dat is nog niet vastgelegd op de gevoelige plaat.. :)

A-Style en paravan weer in kleur gezet

DSC01804_1.jpg

DSC01805_1.jpg

DSC01807_1.jpg

DSC01809_1.jpg

Ondertussen heeft de D een aantal tintjes Blauw erop gekregen. Maar ja, ik woon op 10hoog en dan zie je gewoon een egaal kadettje staan :angel

Ja, inderdaad. Als er nog meer foto's zijn, dan laat maar komen! Prachtig hoe de klassiekers op deze manier op de straat worden gehouden en niet op de sloop belanden. Petje af voor alle mensen op dit forum die op het gebied van restauratie actief zijn. Zouden er meer moeten doen! En het werkt aanstekelijk: ben inmiddels begonnen aan een deelrestauratie van een klassieker to be: een Corsa B. Heeft na 13 jaar enkele kleine plekjes die rot beginnen te worden. Die worden nu aangepakt.

Pfoe dacht dat mijne rot was, maar die van jou was er ook aardig aan..

Dorpels, veerschotels, wielranden e.d nog wel goed?

Terug
Naar boven