• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

daar stond je dan...

Draaien voor een korte periode, en zeker stationair daar laad een accu niet veel van op,

Gaat wel een tijdje overheen vooraleer het geen aan energie wat gebruikt is om te starten, weer terugverdient is.

Willem

jawel, maar ze hebben naar die plek gereden he, dus blijft een beetje appart verhaal.

beetje ontopic blijven mensen, wat ze ook in de auto doen, dit forum genoot wil geholpen worden.

Daar stond je dan vanavond, Het was wel spannend (oeh) Maar toch ook fijn (jeee)! Hahah ok, nu hou ik op xD

okeej okeej I've got the message:P maar hij heeft voordat we daar waren een tijdje stilgestaan daarna een poosje gelopen en toen uitgezet en toen heeft er verder niet veel gebrand als de radio maar ik denk dat ik een beetje zwakke accu heb ook idd dacht het laatst al te merken... maar nog geen idee of alles nog vast zit wat vast hoort te zitten en het is niet al te denderend weer en ik heb een torcx sleutel nodig en die heb papa niet in de verzameling:D dus denk dat ik zaterdag ff bij zwager of broer aan moet kkloppen.... heb ook de hele week late dienst dus veel komt er van de week niet van terecht...

haha en hun vertel je ook precies het zelfde wat je in je 1e post hebt staan?

denk dat hun dan ook wel afvragen waar dat "gesprek" over ging :jerry

Ik wist geneens dat je die dingen ook voor in de sigarettenaansteker kon krijgen! Hahaha!

Maar om weer even on-topic te komen... Margriet1987, ik heb hetzelfde wel eens meegemaakt. Maar dan gewoon op de oprit. En na een tijdje de auto toch op contact te hebben gehad en een keer daarna gestart niks aan de hand, dag daarna deed de auto ook niks meer! Daarna gewoon overgestart en toen was het goed!

Accu dus niet meer 100% en die ene keer starten was het laatste beetje!

Dus automatisch dat de auto daarna niet meer startte!

@ Fearless, daarvoor waren ze te uitgeput, er moesten ook zoveel gaatjes gevuld worden...of was het geen tandarts, die bijrijder? :jerry

@margriet 1987, zit die kabelboom e.d. nog wel vast? Anders eens een andere accu proberen.

@Fearless wrote:was aandrukken dan geen optie meer? :jerry

voor de doordenkers was het in beide gevallen geen optie iets teveel drank in het spel en ik kan het natuurlijk niet alleen...

@RISL wrote:@ Fearless, daarvoor waren ze te uitgeput, er moesten ook zoveel gaatjes gevuld worden...of was het geen tandarts, die bijrijder? :jerry

@margriet 1987, zit die kabelboom e.d. nog wel vast? Anders eens een andere accu proberen.

heb nog geen idee ik denk dat aan de kant waar de kabelboom de ruimte heeft dat ie toch weer omhoog is gekomen zit niet echt veel power in dus denk toch wel dat ie op drie pitten loopt... en de accu denk dat er sowieso een andere in moet...

quote.....

zat zelf te denken dat de kabelboom boven de bougies weer iets omhoog is gekomen omdat de beveiligingsclips die daarop horen alle vier kapot zijn en het zooitje nu vast zit met tie ribs... hij loopt overigens ook erg beroerd en dan vooral met optrekken.......

Neem aan dat je de clipjes bedoeld die op de stekkers van de injectoren zitten

Gele dingen?

Zou die weer eens even aandrukken

En een nieuw setje clipjes vragen bij degene die ze heeft kwijtgemaakt :thumb

ik denk nie dat dat veel zin heeft omdat dit niet de motor is die er vanaf het begin in zat... zoals ik eerder al vermeldde is er vorig jaar een andere motor ingezet na een kapotte distri riem....

en ik akn um idd wel aandrukken maar ik kan er niet goed bij moet er wat voor loshalen maar heb die desbetreffende sleutel niet... dus word lastig...

@Dano1.6_8V wrote:Margriet1987, ik heb hetzelfde wel eens meegemaakt. Maar dan gewoon op de oprit.

was je dan ook niet beter gewoon naar binnen gegaan ?? :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

@robert_corsa wrote:1 keer vol gas geven, motorblok in puin.

had dan maar een 8v gekocht :wub

je kan ook overdrijven.... :D maar idd als ik het eerder had geweten dat ik dit allemaal op me zou krijgen had ik um niet gekocht... zaterdag gaat ie open... en binnenkort naar de sloop om die beveilingen en misschien meerdere dingen te scoren...

@opel-motorsport wrote:@Dano1.6_8V wrote:Margriet1987, ik heb hetzelfde wel eens meegemaakt. Maar dan gewoon op de oprit.

was je dan ook niet beter gewoon naar binnen gegaan ?? :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Die "gesprekken" ontwikkelen zich door de avond heen.... En tja, dan wil dat wel eens gebeuren! Hahaha!

Dat maar niemand scheinheilig doet dat ze dat nog nooooooit gedaan hebben! Hahaha!

Terug
Naar boven