• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

daar wordt ik schijtziek van

DVO

Post vaak
het topic spreekt voor zich,

je wordt er schijt ziek van als je een advertentie leest op bijv marktplaats en je stuurt een email om info te krijgen en je krijgt dus helemaal geen bericht terug,en dat is me nu al een keer of 5/6 gebeurt.

het is toch een kleine moeite om te reageren als je iets wil verkopen,ongelofelijk zeg.:fy1

sorry maar dit moest ik ff kwijt.

gr.denis

dab weet he gelijk dat dat geen sirieuze mensen zijn ;)

ik heb het ook al vaak gehad,

ik reageer alleen met mensen die een nr erbij hebben staan ;)

greets

origineel gepost door corres

idd mailen als er een telefoonnummer bij staat vin ook niet handig.

dit komt ook niet serieus over.

als je wat te koop hebt en je krijgt dat eindeloze gemail en uiteindelijk kopen ze het toch niet.

ja dan zou ik ook niet terugmailen.

waarom mailen als je kunt bellen??

als er geen nummer bij staat ja dan is het een ander verhaal.

dan kiest de verkoper er zelf voor dat ie lastig word gevallen met mail.

dan niet reageren is niet netjes.

als je echt ergens belang bij hebt grijp je toch gelijk de telefoon lijkt me.

misschien wel,maar een mailtje terug met bel anders even naar me kan ook vind ik,maar misschien ben ik wat dat aan gaat anders.en toevallig bij 3 van de de 5 ongeveer stond er idd geen tel nr.

ik bel altijd, en doe dan een reeel bod, ik bied ook nooit op MP zelf. maar bellen lijkt me de beste (lees: meest direct) manier

origineel gepost door mantamafkees01

Ik wordt altijd schijtziek van dit soort onzinnge topic's waar er al 100 van zijn! :jerry

het heeft dus geen zin om een topic neer te zetten voor mij om wat kwijt te zijn,terwijl er veel meer mensen hier zijn die dat ook doen en daar wordt wel normaal op gereageerd.nou ben ik al vanaf 2004 lid en dit is de 1e keer dat ik zo een topic neerzet en dan wordt er zo op gereageerdt.fijn hoor.

misschien vat ik het wel verkeerd op,maar toch.

Ik word schijtziek van mensen die gaan lopen zeiken over iemand die een zinnig topic neerzetten over mesne die NIET reageren op hun E-mail.

en inderdaad, geen Tel. nr. is NIET KOPEN voor mij op MP!!

ik gaat niet leggen E-mailen, ze regaeren toch nooit..

Willem

@DVO

maak je niet druk joh

mafkees komt 1 keer in de maand even wat korte reakties geven.

af en toe wat bot en kortaf.

volgens mij heeft ie zelf niet eens een opel meer hoor maar daar hoor je em niet over:jerry:jerry:jerry

nee da's waar,ik moet me eigen niet druk maken;)

ben ook nog niet helemaal in goede doen omdat me pa afgelopen 10juli is overleden.

daar zal het wel mee te maken hebben.:agent

gr.denis

vorige keer een astra ik meteen gemaild enz.krijg mailtjes terug met fotos enz nou prima afpsraak maken, a,.s vrijdag?ja prima,heb nooit een adres of wat dan ook gehad,

@DVO

maak je niet druk joh

volgens mij heeft ie zelf niet eens een opel meer hoor maar daar hoor je em niet over:jerry:jerry:jerry

Ssssssssssssst :jerry:jerry:jerry

ik heb gister wat verkocht via mp. mevrouw mailde en 10min. later heeft ze t meegenomen:D

maar idd ik merk het ook vaak. en vaak staat er niet eens een tel.nummer bij:argue

@DVO

maak je niet druk joh

Jawel hoor. 2 maal.

En ik bot en kortaf? :fy1:fy1:argue:argue:fy1:fy1

En ben jij niet verdwaald, jij kunt alleen maar over ascona's sport lullen. :P:D:P

Even goeie vrienden.! :jerry:thumbup:jerry

Ik vind het het irritanter als mensen wat van je over willen nemen....en na 100derden vragen te stellen toch maar liever je spul niet wil hebben.

Het is idd erg vervelend via mp, dat er niet terug wordt gemaild. Ik loop er ook vaak tegenaan, dan zie je een leuk onderdeeltje oid waar je al een tijdje naar op zoek bent, ben je blij het eindelijk gevonden te hebben. Je bent het in je dromen al op je auto aan het monteren:P En dan krijg je gewoon geen reactie, erg jammer is dat. Maar dat is het nadeel van het anonieme internet...

en ik zet NOOIT mijn gsm nummer erbij... ik heb die al genoeg nodig en daar dan nog kopers bij... mailen gaat ook en geduld is een mooie deugd. Of je hebt een belachelijk bod gedaan... want dan reageer ik ook nooit

ik heb in het begin al zat gemaild!! nette biedingen!!

maar 8 van de 10 geen reactie, waarom zet je het dan op MP

of ze komen een keer een week of 2 later met een mailtje, kom maar halen terwijl ik al een andere soort gelijk iets heb gekocht.

ik begin er niet meer aan.

Willem

Vaak zie je wat moois en dan blijkt dat het weer een f**king end weg is, het lijkt wel of al het moois voor m,n Corsa b niet uit noord holland kan komen:mad:

Maja wie wat moois wil moet soms maar genoegen nemen met waar het vandaan komen moet.

Terug
Naar boven