• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

daar wordt ik schijtziek van

ik heb mijn telefoon vaak niet bij, wat is er mis met mailen?? Ik koop en verkoop alles via de mail. Is handig, kan je het regelen wanneer jou het uitkomt.

Voor foto's en meer informatie is mailen veel makkelijker. Je gaat toch niet bellen om door te geven wat jou mailadres is, zodat diegene foto's kan opsturen naar je mail!

Dat je nu belt om een afspraak om langs te komen, ja, dan is het weer handiger via de telefoon.

Het enige nadeel van mp is die bied functie. Heel veel mensen lopen zomaar wat te bieden en daar hoor je vervolgens niets meer van. Zelf doe ik het ook nooit, ik stuur altijd een mailtje.

Als er in de mail staat, niet lager bieden dan 500 en je biedt 125, dan wordt het tijd dat ze je opsluiten. Man o man, wat zijn er veel mensen die zulke dingen doen.....

Ik heb op verschillende manieren auto's gekocht via marktplaats. Al was mijn insteek misschien wat anders (crosswagens).

Als je de tijd hebt, en niet specifiek zoekt is een laag bod doen en afwachten best mogelijk. Zo heb ik de beste koopjes kunnen binnenhalen.

Maar als je echt interesse hebt kun je beter bellen, een bod doen waarbij je hem dezelfde dag of de volgende dag nog wel wil (en kan) ophalen. Niet te hoog inzetten, want soms is het mensen heel wat waard of snel van het gedoe af te zijn.

Tenzij het iemand is zijn die de auto eigenlijk niet kwijt wil of er nog veel geld voor moeten/wil krijgen. Maar daar kom je dan ook snel genoeg achter.

Bij echte interesse zonder telefoonnummer in de advertentie dus gewoon doorzoeken als je niet binnen 2 dagen een antwoord hebt...

Terug
Naar boven