• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dacht dat dit het opel forum was?!?! WTF?

@trashmetal wrote:@emiel

snap niet waar je jezelf druk om maakt

wat wil je bereiken? gaat je dat lukken?

het is niet eens altijd serieus bedoeld :D

zelf heb ik ook wel aan golfjes 1 2 en 3 gesleuteld

maar ben een geboren Opel rijder

en als ik naast een golf sta bij het stoplicht bedoel ik het ineens HEEL serieus :twisted:

Gr Mario

Haha, maak me er ook niet direct druk om, maar nuanceer alleen even dat er meer mensen aanwezig zijn op dit forum, als op bijvoorbeeld het vw-forum, die hier telkens weer over struikelen.

Wat ik probeer te bereiken? Autorijdende liefhebbers die elkaar niet lopen te haten omdat ze een ander merk rijden.

En ik houdt mezelf vaak rustig aan stoplichtjes, zo snel is die trage daily van me nu ook weer niet :jerry

@trashmetal wrote:@emiel

snap niet waar je jezelf druk om maakt

wat wil je bereiken? gaat je dat lukken?

het is niet eens altijd serieus bedoeld :D

zelf heb ik ook wel aan golfjes 1 2 en 3 gesleuteld

maar ben een geboren Opel rijder

en als ik naast een golf sta bij het stoplicht bedoel ik het ineens HEEL serieus :twisted:

Gr Mario

Haha, maak me er ook niet direct druk om, maar nuanceer alleen even dat er meer mensen aanwezig zijn op dit forum, als op bijvoorbeeld het vw-forum, die hier telkens weer over struikelen.

Wat ik probeer te bereiken? Autorijdende liefhebbers die elkaar niet lopen te haten omdat ze een ander merk rijden.

En ik houdt mezelf vaak rustig aan stoplichtjes, zo snel is die trage daily van me nu ook weer niet :jerry

nee was meer bedoelt als zottigheid :P

het zou raarder zijn als je digros eigenmerk producten vindt in de appie haha

nee was meer bedoelt als zottigheid :P

het zou raarder zijn als je digros eigenmerk producten vindt in de appie haha

De nieuwe naam vn super de boer is ook jumbo.

Maar die audi reklame stond daar dus omdat je teveel naar audi zoekt op google!! :P :jerry hahaha. Je bent gewoon een stiekem audi fan ;)

De nieuwe naam vn super de boer is ook jumbo.

Maar die audi reklame stond daar dus omdat je teveel naar audi zoekt op google!! :P :jerry hahaha. Je bent gewoon een stiekem audi fan ;)

de super de boer is hier ook om aan het gaan naar jumbo

ik heb net een banner van de renault wintercheck gezien, heb toch echt niet naar zo'n franse frikandel gekeken hoor

zou niet durven :jerry

de super de boer is hier ook om aan het gaan naar jumbo

ik heb net een banner van de renault wintercheck gezien, heb toch echt niet naar zo'n franse frikandel gekeken hoor

zou niet durven :jerry

Terug
Naar boven