• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dader van de kadett turbo die is afgefikt is bekend!!!!

man man wat een verhaal

helaas kan dit schijnbaar toch in nederland.

Maar wat ik niet snap ,ze gooien je ramen in ,steken je auto in de hens en je beld de wouten ,goed bekent verhaal die doen niet.

maar je weet toch waar ze wonen????

In nederland moet je toch zelf alles doen en heb zelf medere malen moeten hervaren hoe ze zijn dus zou volgende doen

zelf naar die lui toe gaan (je weet waar ze wonen) aanbellen doen ze niet open trap je voor deur in en slaat ze hun eigen tokko uit ,oke zit je mischien even ,maar geloof me dan hebben ze wel respect voor je en is het klaar.

nu word je enkel uitgelachen door dat soort zieke lui,die denken boven de wet te staan

je moet ze laten weten dat er niet met je te sollen valt en zeker niet met je kids wand dat gaat wel erg ver.

Ben zelf ook iemand die dit soort dingen zelf regelt en zeker de wouten niet beld wand daar heb je geen flikker aan,en net wat je zegt iedereen bied zijn hulp aan ,maar als puntje bij paaltje komt staat er niemand.

Maar moet ook niet nodig wezen ,zelf oplossen is de beste en enige manier.

man zorg dat ze respect voor je krijgen daar zo.

in elk geval veel succes en zorg dat je vrouw en kids veilig zitten tot dit opgelost is .

pff wat een verhaal,

is dit de rede dat je zo slecht telefonisch bereikbaar bent?

hoe vervelend het ook voor je is, ik ga niet lopen matten dan doe ik me studie voor jan lul.. :(

pff wat een verhaal,

hoe vervelend het ook voor je is, ik ga niet lopen matten dan doe ik me studie voor jan lul.. :(

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:pff wat een verhaal,

ff off topic wat voor studie doe je???

mag zelf tegenwoordig ook niets meer doen ,ben bezig met een studie tot beveiliger ,maar neem niet weg dat ik zo met me zou laten sollen als wat er gebeurd met de topic starter .

laten we eerlijk wezen de politie doet niets eraan ook al heb je harde bewijzen .

ze laten je soms geen keus dan het zelf op te lossen.

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:pff wat een verhaal,

ff off topic wat voor studie doe je???

mag zelf tegenwoordig ook niets meer doen ,ben bezig met een studie tot beveiliger ,maar neem niet weg dat ik zo met me zou laten sollen als wat er gebeurd met de topic starter .

laten we eerlijk wezen de politie doet niets eraan ook al heb je harde bewijzen .

ze laten je soms geen keus dan het zelf op te lossen.

Tja, de wereld zit raar in elkaar, zeker gezien je de mensen niet kent, wat zou hun rede dan moeten wezen om juist Jouw zo te gaan behandelen, jij met je gezin, je kinderen erbij betrekken.

Jaloerzie is in de meeste gevallen het probleem van Ruzies.

zo heb ik ooit een keer onderweg naar Brabant lopen ''spelen'' met peugeot 106 GTi in tupperware uitvoering, met Blerpijp op de A29.

Let wel, ik reed toen nog met een Astra-F stationwagen 2.0i, welke helemaal origineel was (dun pijpje naar beneden gebogen zoals origineel op de astra, standaard wielen, gewoon Geheel in gezins uitbvoering.

Ik reed dit karretje tot 3x toe met 2 vingers in mijn neus voorbij, en ging vervolgens weer rustig rijden.

peugeotje komt voor bij gaat voor me rijden, en stampt m boven op de rem, er volgen daarna nog een paar lompe acties van de 2 heren in de auto...

Dit ook al aan de hand gehad met de Vec met 170pk, toen ik een Seat Leon 20VT 180pk FWD versie liep te etteren, die ging ook zo raar doen, na ik 2 sprintjes van hem gewonnen had.

Die ging ook heel raar doen, naast me rijden rare gabaren, en naar me toe schuiven dicht erop langs de spiegel

Ik weet niet wat zulke mensen beweegt, maar tegen hun verlies kunnen ze in ieder geval niet

Jaloerzie blijft het denk ik....

ik kan me voorstellen dat dit niet eens de gekste zijn, die er zijn, en er mensen zijn die VEEL gekker zijn als bovenstaande, en dat die zulke acties als bij jouw gaan doen... het hoeft niet eens een persoonlijke actie e zijn, maar misschien heb je m een keer weggereden en kan ie daar niet tegen ofzo.

maargoed, het is heel simpel, als je het niet winnen kunt zal je moeten sleutelen... zo denk ik dan maar.

daarom, er zijn zat gekken in de wereld.

Ik hoop dat je ellende snel opgelost is... maar zo ziet het er nog niet naar uit in ieder geval

Willem

Tja, de wereld zit raar in elkaar, zeker gezien je de mensen niet kent, wat zou hun rede dan moeten wezen om juist Jouw zo te gaan behandelen, jij met je gezin, je kinderen erbij betrekken.

Jaloerzie is in de meeste gevallen het probleem van Ruzies.

zo heb ik ooit een keer onderweg naar Brabant lopen ''spelen'' met peugeot 106 GTi in tupperware uitvoering, met Blerpijp op de A29.

Let wel, ik reed toen nog met een Astra-F stationwagen 2.0i, welke helemaal origineel was (dun pijpje naar beneden gebogen zoals origineel op de astra, standaard wielen, gewoon Geheel in gezins uitbvoering.

Ik reed dit karretje tot 3x toe met 2 vingers in mijn neus voorbij, en ging vervolgens weer rustig rijden.

peugeotje komt voor bij gaat voor me rijden, en stampt m boven op de rem, er volgen daarna nog een paar lompe acties van de 2 heren in de auto...

Dit ook al aan de hand gehad met de Vec met 170pk, toen ik een Seat Leon 20VT 180pk FWD versie liep te etteren, die ging ook zo raar doen, na ik 2 sprintjes van hem gewonnen had.

Die ging ook heel raar doen, naast me rijden rare gabaren, en naar me toe schuiven dicht erop langs de spiegel

Ik weet niet wat zulke mensen beweegt, maar tegen hun verlies kunnen ze in ieder geval niet

Jaloerzie blijft het denk ik....

ik kan me voorstellen dat dit niet eens de gekste zijn, die er zijn, en er mensen zijn die VEEL gekker zijn als bovenstaande, en dat die zulke acties als bij jouw gaan doen... het hoeft niet eens een persoonlijke actie e zijn, maar misschien heb je m een keer weggereden en kan ie daar niet tegen ofzo.

maargoed, het is heel simpel, als je het niet winnen kunt zal je moeten sleutelen... zo denk ik dan maar.

daarom, er zijn zat gekken in de wereld.

Ik hoop dat je ellende snel opgelost is... maar zo ziet het er nog niet naar uit in ieder geval

Willem

Sommige mensen hebben een dermate kort lontje dat het beter is om ze te negeren.

Als die wouten weten dat ze Asociaal zijn en ze niet alle 7 op een rij hebben. En ze wonen in een sociale huurwoning moet je eens gaan praten met de woningstichting of de gemeente i.p.v. met de politie.

Meld wel altijd als je politie belt dat jijzelf ook aantekeningen maakt van dit voorval. Vermeld hierin ook diegene die je gesproken hebt van de politie of welke instantie dan ook.

Neem een ander telefoonnummer en maak deze niet bekend.

Als je glas verzekerd is neem dan een 5-5-2 raam. Wellicht krijgt hij de klinker dan terug in zijn eigen smoel!! Plaats een dome camera of webcam, plaats dan ook een bordje dat er videobewaking aanwezig is. Neem desnoods een grote herdershond, raadpleeg het locale asiel voor het meest valse exemplaar LOL (geintje, maar er zit vast wel een mooie grote hond achter de tralies)

Sommige mensen hebben een dermate kort lontje dat het beter is om ze te negeren.

Als die wouten weten dat ze Asociaal zijn en ze niet alle 7 op een rij hebben. En ze wonen in een sociale huurwoning moet je eens gaan praten met de woningstichting of de gemeente i.p.v. met de politie.

Meld wel altijd als je politie belt dat jijzelf ook aantekeningen maakt van dit voorval. Vermeld hierin ook diegene die je gesproken hebt van de politie of welke instantie dan ook.

Neem een ander telefoonnummer en maak deze niet bekend.

Als je glas verzekerd is neem dan een 5-5-2 raam. Wellicht krijgt hij de klinker dan terug in zijn eigen smoel!! Plaats een dome camera of webcam, plaats dan ook een bordje dat er videobewaking aanwezig is. Neem desnoods een grote herdershond, raadpleeg het locale asiel voor het meest valse exemplaar LOL (geintje, maar er zit vast wel een mooie grote hond achter de tralies)

is ook wel slim om dit hier openbaar te zetten dat je even zelf gaat ingrijpen... kan zo als bewijs voorgelegd worden... Als je dit dan toch wil doen, zwijg dan, en handel ;)

is ook wel slim om dit hier openbaar te zetten dat je even zelf gaat ingrijpen... kan zo als bewijs voorgelegd worden... Als je dit dan toch wil doen, zwijg dan, en handel ;)

Nou gisteren was het weer zo ver..

Hebben gisteren weer de ramen van het huis ingegooid, eerst met een wijnfles vervolgens met een keukentrap..

en de corsa was ook de slachtoffer gisteren, en de ramen van de corsa zijn ingegooid en de spoiler ligt er af..

gisteren heen geweest dikke geheibel vet veel politie, maar politie kan alsnog niet veel doen :fy1 :argue

Nou gisteren was het weer zo ver..

Hebben gisteren weer de ramen van het huis ingegooid, eerst met een wijnfles vervolgens met een keukentrap..

en de corsa was ook de slachtoffer gisteren, en de ramen van de corsa zijn ingegooid en de spoiler ligt er af..

gisteren heen geweest dikke geheibel vet veel politie, maar politie kan alsnog niet veel doen :fy1 :argue

sneue loop van omstandigheden,

ik snap het gevoel van wraak, maar gezien het om een gezin draait, is denk ik het meest verstandige om zsm hier naar groningen te verhuizen.

daar moet (denk ik) wel spoed achter te zetten zijn gezien de omstandigheden.

sneue loop van omstandigheden,

ik snap het gevoel van wraak, maar gezien het om een gezin draait, is denk ik het meest verstandige om zsm hier naar groningen te verhuizen.

daar moet (denk ik) wel spoed achter te zetten zijn gezien de omstandigheden.

Reactie is actie...

Ik had ook problemen (over liever gezegt hij met mij ik niet met hem) maar ik negeerde de persoon.

Nu kijken we wel is aan niet meer na elkaar maar hij laat me nu wel met rust :hmmz

Terug
Naar boven