• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DAF 28-5-12. club opel forum AANMELDEN BIJ INTERESSE

@cd-design wrote:@Eamane wrote:@IN2thaDO wrote:Denk niet dat Ford op het Duitse Autosport Festival aanwezig zal zijn ;)

Ford is net zo duits als Opel

Beetje dimmen he, opel is opgericht in duitsland terwijl Ford europa gewoon een aftakking is van een bedrijfje wat ene Henry opgezet heeft :???:

Lijkt me zinloos hier 'boos' achtig om te worden, maargoed.

Ford Europa is een vertakking ja. Maar mijn auto is gewoon in Duitsland gemaakt, in een Duitse Ford fabriek. Ford Europa en Ford dragen dan wellicht dezelfde naam, dit is dan ook het enige wat beide bedrijven met elkaar gemeen hebben. In alle opzichten verschillen de bedrijven :lol:. Lekker logisch allemaal, maar feit is en blijft dat mijn auto (en bijna alle andere Fords die hier rondrijden) net zo Duits is als jouw Opel (en onze eigen Opels natuurlijk ook :lol:).

Maar dit lijkt mij genoeg offtopic :).

Wordt wel gezellig maandag denk ik! Alle Opel clubs staan lekker bij elkaar!

De Opel Kadett C Club Nederland staat op locatie O06, tussen de Astra's in geloof ik!

Wordt wel een aardig ritje van bijna 200km, zal de Coupé eens uit z'n winterslaap schoppen!

C kadett club toch wel? Dacht dat mart zei datze niet met de club zouden staan?

Of ik heb t weer eens verkeerd begrepen natuurlijk :jerry

Wij hebben ons al een hele tijd geleden aangemeld voor een plekkie! Staat ook op het forum van de club, helaas stond het niet echt duidelijk in het clubblad. Komt ook omdat we toen nog niet precies wisten hoe-of-wat. Wij hadden van de FEDOC een oproep gekregen en dachten daarom dat de FEDOC een gezamelijke stand wilde opbouwen. Maar omdat we maar niets hoorden van de FEDOC hebben we het toen zelf maar geregeld.

De lijst met deelnemende clubs staat op de website: http://www.duitseautosportfestival....lle_clubpaddock_met_meer_dan_1200_auto_s.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De plattegrond is via de mail naar de deelnemers verzonden als PDF-bestand. Zal ff kijken of ik hem hierbij kan krijgen.

daf.png

Weet iemand trouwens hoe laat/vroeg we daar welkom zijn maandag? Kan het zo snel niet vinden op de website

:shock: 07:30! Zo vroeg???? :wtf dan mag ik wel een camping in de buurt gaan zoeken zeg! Dan moet ik om half 6 gaan rijden!

idd mag ook later , voor de bezoekers gaat het terrein om 10 uur open

dus wil automaxx de auto's voor 10 uur op het paddock hebben ;)

En hoe willen ze dat gaan doen als je zelf bezoekers meebrengt :lol:... Zorg wel dat ik er rond 10 uur ben, kunnen hun ook gelijk door de entree en ben ik zelf hopelijk ook nog een beetje op tijd :angel

@Tallie_GTI wrote:ook mensen die je mee in de auto neemt komen er gewoon op voor 10 uur hoor , het gaat om de auto's

Dus kan wel met 2 bezoekers direct het terrein oprijden (ze hebben uiteraard wel een kaartje en al;))

nou.. dat wordt een druk dagje voor mij.. en mieke.. ik moet ook een uurtje of 2 rijden maar ik denk dat ik ongeveer half 7 ga rijden..half 1 moet ik weer terug... zucht..

1. Vertiligo

2. Helmer opelfan

3. wietse melein

4. jelmer melein (geen club lid, e kadett gsi)

5. tjeerd bruinsma (geen club lid, e diplomat)

6. hoogeveen(hobbie bop)

7. haan (hobbie bop)

8. GOGOGO_1555

9. KoekieTurbo

10. IN2thaDO

11. Usbstick niet te vergeten

12.Piele (Kadett E)

13.Bastiaan1981 (Kadett D)

14.

Oh yeah! ;)

@Vertiligo wrote:@Tallie_GTI wrote:ook mensen die je mee in de auto neemt komen er gewoon op voor 10 uur hoor , het gaat om de auto's

Dus kan wel met 2 bezoekers direct het terrein oprijden (ze hebben uiteraard wel een kaartje en al;))

ja hoor ik heb ook mensen in de auto en wij betalen daar ter plekke ;)

opel freaks grunnen staat op o02 , ik ben niet met de astra maar met de golf 1 :wub

opc noord op 001

astra tuning club 007

opel power nederland 003

1. Vertiligo

2. Helmer opelfan

3. wietse melein

4. jelmer melein (geen club lid, e kadett gsi)

5. tjeerd bruinsma (geen club lid, e diplomat)

6. hoogeveen(hobbie bop)

7. haan (hobbie bop)

8. GOGOGO_1555

9. KoekieTurbo

10. IN2thaDO

11. Usbstick niet te vergeten

12.Piele (Kadett E)

13.Bastiaan1981 (Kadett D)

14.Beld (Astra GTC 2012)

Terug
Naar boven