• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DAF 28-5-12. club opel forum AANMELDEN BIJ INTERESSE

Plaats voor 15 toch..? :D

Als er dit jaar maar echt genoeg plaatsten aangewezen zijn. vorig jaar stond ik tussen het oude vertrouwde Corsa A team, omdat er geen plek meer was :S :P

en desnoods kan je anders wel bij een andere opel club plaatsten. :P

we zijn 1 grote familie in zulke gevallen. :thumb toch?

Heb nog genoeg plek over bij opel freaks gunnen o02 dus schuif maar aan.

Je kunt gewoon de kaart die hier op het forum staat uit printen en bij opel freaks gunnen gaan staan

hoeft niet. maar dan kom je wel op een vrij deel te staan.

maar je moet dacht ik wel een paddockkaart hebben, om er op te komen.

weet ik niet zeker, dus pin me er niet op vast.

goedemorgen dat is niet mis das een eind rijden.eerst nog even een liter koffie naar binnen werken en dan gaan wij ook die kant op ;)

Ben dr nog, zo wel richting huis. Opel forum niet gezien? Heb jullie wel ingehaald volgens mij op de heenweg ;-)

Mooi dagje gehad. Piele je stond er goed bij @ het tankstation. We kwamen langs stuiteren met een bora. Stak nog een duimpje op.

Verder weer een aantal spulletjes rijker en veel mensen gesproken. Top!

@Harjan wrote:Mooi dagje gehad. Piele je stond er goed bij @ het tankstation. We kwamen langs stuiteren met een bora. Stak nog een duimpje op.

Verder weer een aantal spulletjes rijker en veel mensen gesproken. Top!

Hahaha!

Dacht al, sportief VW duimpje :P

Thanks man :)

Pfff, wat was t ook en mooi weertje, mogen in de handjes wrijven, hadden we vorig jaar niet!

Samen met Bastiaan en Michel dan ook kats verbrand, maar dat nemen we voor lief...

Was weer ongelofelijk gezellig, weer veel bekenden gezien, weer niet bij het Opel Forum gestaan kwamen we later achter :P

Kregen al een paar boze Calibra gezichten onze kant op, had genoeg moeten zeggen.. Maar wel de mooiste plekjes.. ;) :ass

Waar blijven die mooie picaas!!

Deze bedoel je ?

552932_331504373587156_228754580528803_730166_2000400392_n.jpg

De rest Op http://www.facebook.com/trabistyle

Terug
Naar boven