• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dag Allemaal

spooky26

Post weinig
Dag allemaal,

ik ben 19 jaar en 2 weken geleden heb ik een grijze opel tigra uit 1998 gekocht in amersfoort en woon in ermelo.

jammergenoeg heeft hij wel een paar roestvlekjes maar daar kan iemand me wel een keertje mee helpen :hmmz .

zelf heb ik al het 1 en ander eraan gedaan: nieuwe achterlichten (angle eyes voorlichten komen eind maart :D ), nieuwe ruitenwissers, voorbanden.

en hier de foto's (eerste keer dat ik probeer foto's erop te zetten dus hoop dat het lukt...)

links is oud rechts is nieuw

spooky1992

spooky1992

spooky1992

@spooky26 wrote:Dag allemaal,

ik ben 19 jaar en 2 weken geleden heb ik een grijze opel tigra uit 1998 gekocht in amersfoort en woon in ermelo.

jammergenoeg heeft hij wel een paar roestvlekjes maar daar kan iemand me wel een keertje mee helpen :hmmz .

zelf heb ik al het 1 en ander eraan gedaan: nieuwe achterlichten (angle eyes voorlichten komen eind maart :D ), nieuwe ruitenwissers, voorbanden.

en hier de foto's (eerste keer dat ik probeer foto's erop te zetten dus hoop dat het lukt...)

view.php

IMAG0201.jpg

IMAG0200.jpg

IMAG0216.jpg

Eventjes je fototjes doen werken ;)

de hyperlink uit de afbeeldingen halen anders doet ie het niet rechtsklikken afbeelding url copieren, king: graag gedaan alsjeblieft ;)

@spooky26 wrote:Dag allemaal,

view.php

IMAG0201.jpg

IMAG0200.jpg

IMAG0216.jpg

Eventjes je fototjes doen werken ;)

de hyperlink uit de afbeeldingen halen anders doet ie het niet rechtsklikken afbeelding url copieren, king: graag gedaan alsjeblieft ;)

spooky26,

Quick tutorialke

Voorbeeldje

http://s1163.photobucket.com/albums/q544/spooky1992/?action=view&current=IMAG0201.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <- is een foto van uw auto eh

ga naar dit adres ....

klik rechts op de foto ....

Afbeeldings locatie copieren ...

plakken : http://i1163.photobucket.com/albums/q544/spooky1992/IMAG0201.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; dan tussen code zetten ;)
dan ben je the king: succes :thumb

Otherwise PM me ;)

se ca!

,Bram

spooky26,

Quick tutorialke

Voorbeeldje

http://s1163.photobucket.com/albums/q544/spooky1992/?action=view&current=IMAG0201.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; <- is een foto van uw auto eh

ga naar dit adres ....

klik rechts op de foto ....

Afbeeldings locatie copieren ...

plakken : http://i1163.photobucket.com/albums/q544/spooky1992/IMAG0201.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; dan tussen code zetten ;)
dan ben je the king: succes :thumb

Otherwise PM me ;)

se ca!

,Bram

eens kijken of het lukt :P

achterlicht.png

foto's van die roestplekken moet ik nog even maken maar je kan het op deze een klein beetje zien

eens kijken of het lukt :P

achterlicht.png

foto's van die roestplekken moet ik nog even maken maar je kan het op deze een klein beetje zien

tjah das inderdaad ook nog een discussie puntje, op mijn autopapieren staat achter wat hij mag trekken niks... de 1 zegt dan mag je geen kar trekken en de ander zegt weer gewoon normaal (niet meer dan het gewicht van de auto trekken 941kg).

dus ik weet het zelf ook niet echt XD maar stekker en remkabelring enzo zit er allemaal aan :???:

tjah das inderdaad ook nog een discussie puntje, op mijn autopapieren staat achter wat hij mag trekken niks... de 1 zegt dan mag je geen kar trekken en de ander zegt weer gewoon normaal (niet meer dan het gewicht van de auto trekken 941kg).

dus ik weet het zelf ook niet echt XD maar stekker en remkabelring enzo zit er allemaal aan :???:

Welkom op het forum............

dood zonde dat er een trekhaak achter zit, je weet namelijk nooit wat er is getrokken met de auto....

Gert

Welkom op het forum............

dood zonde dat er een trekhaak achter zit, je weet namelijk nooit wat er is getrokken met de auto....

Gert

hier nog even als belooft de roest plekjes

rechter portier

IMAG0241.jpg

voorkant opel logo

IMAG0240.jpg

linker portier

IMAG0239.jpg

linker portier

IMAG0238.jpg

onder linker lamp

IMAG0237.jpg

onder rechterlamp

IMAG0236.jpg

zoals je ziet is het grootste gedeelte op het metalen stuk onder de klep waar het slot van de klep opzit... enig idee of er zo'n onderdeel te halen valt?

hier nog even als belooft de roest plekjes

rechter portier

IMAG0241.jpg

voorkant opel logo

IMAG0240.jpg

linker portier

IMAG0239.jpg

linker portier

IMAG0238.jpg

onder linker lamp

IMAG0237.jpg

onder rechterlamp

IMAG0236.jpg

zoals je ziet is het grootste gedeelte op het metalen stuk onder de klep waar het slot van de klep opzit... enig idee of er zo'n onderdeel te halen valt?

Terug
Naar boven