• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dag Vectra...... Hallo BMW...(nu met foto's)

@arjontje wrote:mooie bak! u op een of andere manier vind ik de E46 steeds mooier worden.

Veel plezier er mee!!

Dank je wel! M'n meissie vond het vanaf de foto's echt helemaal niks, tot ie voor de deur stond en ze er een rondje in gereden had. Toen was ze verkocht. Ze vond het eerst een pooierbak hahah, aso bak...en dat is het ook een beetje, maar dit is echt een stijlvolle, als zeg ik het zelf... :wors

Ik heb em een paar dagen geleden al mogen aanschouwen.

Zoals je al weet vind ik het een dikke bak en voor jou de juiste keuze.

Veel plezier ermee(ondanks dat het een BMW is) :jerry

@GTS Power wrote:Ik heb em een paar dagen geleden al mogen aanschouwen.

Zoals je al weet vind ik het een dikke bak en voor jou de juiste keuze.

Veel plezier ermee(ondanks dat het een BMW is) :jerry

:thumb

mooie bak had alleen niet mijn opel er voor weg gedaan.

maar toch 1 opmerking je nummer platen voor en achter zijn niet gelijk.

achter heeft een weg geprobeerd te poetsen nummer 1 tussen de 79 en de JR

en op de plaat voor heb je die niet.

gaat dit je geen problemen geven tijdens een controle??

@svdk20 wrote:mooie bak had alleen niet mijn opel er voor weg gedaan.

maar toch 1 opmerking je nummer platen voor en achter zijn niet gelijk.

achter heeft een weg geprobeerd te poetsen nummer 1 tussen de 79 en de JR

en op de plaat voor heb je die niet.

gaat dit je geen problemen geven tijdens een controle??

Die Opel moest weg omdat dat een diesel was en ik benzine moet gaan rijden, anders was ie nooooit weg geweest natuurlijk!

Ik zie dat nu idd van dat eentje ja... ik zal eens navragen.. scherp. Ik heb m alleen maar in het echt gezien met de groene platen inderdaad... :hmmz

Thanks.

Eric.

Als op achterkant alleen 1 staat kan het zijn dat achterplaat ernstig beschadigd is geweest, kwijt is geraakt of gejat geweest is. Dan moet je nieuwe aanvragen en krijg je zo'n 1 erop omdat je de code die in de eerste plaat staat mist.

Wij hebben toen voor vorige station nieuwe platen laten maken en moet je je originele inleveren zodat ze de unieke plaatcode over kunnen graveren en dan krijg je die 1 of 2 vermelding niet op je plaat.

Die plaat moet volgens mij wel gelijk zijn, zowel voor als achter. en zoals op kenteken.

Kan zijn dat ze hem een keer kwijt zijn geraakt dan krijg je een eentje.(of ingeval van total loss maar laten we daar maar niet van uit gaan)

Ingeval van totalloss krijg je geen 1 op de nummerplaat,maar dat terzijde je bmw ziet er goed uit ook van binnen lijkt erg mooi die kleur.Rij ook altijd al opel maar dit is voor ook mij de laatste.Veel plezier met je nieuwe aanwinst :thumb

die 1 moet je wel terug zwart maken.

als ze dat zien, krijg je er een bekeuring voor . . . is kentekenplaat fraude.

en check even hoe het staat met je voorplaat.

@Gts32v6 wrote:Ingeval van totalloss krijg je geen 1 op de nummerplaat,maar dat terzijde je bmw ziet er goed uit ook van binnen lijkt erg mooi die kleur.Rij ook altijd al opel maar dit is voor ook mij de laatste.Veel plezier met je nieuwe aanwinst :thumb

Ohw zit ik dan zo naast? als je je auto totallos rijd en toch besluit te maken moet je dan weer langs de rdw. krijg je dan gwn dezelfde platen?

@chieltjuh wrote:@Gts32v6 wrote:Ingeval van totalloss krijg je geen 1 op de nummerplaat,maar dat terzijde je bmw ziet er goed uit ook van binnen lijkt erg mooi die kleur.Rij ook altijd al opel maar dit is voor ook mij de laatste.Veel plezier met je nieuwe aanwinst :thumb

Ohw zit ik dan zo naast? als je je auto totallos rijd en toch besluit te maken moet je dan weer langs de rdw. krijg je dan gwn dezelfde platen?

Idd,gewoon de zelfde.

Gr. Gts32v6

Vanavond officieel de nieuwe auto voor de deur. Ff tanken. 106 euro aftikken. Ff wennen in tegenstelling met de diesel. Maar jonge jonge, het rijd super. Ik ben er heeeel erg tevreden mee !

Terug
Naar boven