• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dagje EDS Marl

in je eerste post zeg je dat de gts weer terug naar origineel is gezet i.v.m. de automaat bak. Is het verhaaltje dus helemaal over met het chippen of kan het alsnog gebeuren na uitpluizen wat ermee aan de hand is.

Of gaat het gewoon niet i.v.m. de automaat.

in je eerste post zeg je dat de gts weer terug naar origineel is gezet i.v.m. de automaat bak. Is het verhaaltje dus helemaal over met het chippen of kan het alsnog gebeuren na uitpluizen wat ermee aan de hand is.

Zeg je alleen omdat ie te koop staat. Snap ik best. Geeft niks.

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door Erwin

origineel gepost door Lamborghini

En hoe zit het nu met het verbruik? Want ik wil mijn 120pk ook binnenkort laten chippen maar wil wel mijn verbruik houden, en als het kan zelfs nog verbeteren.

Bij normaal rijden wordt hij zuiniger na het chippen.

Alleen chipt niemand om gewoon te blijven rijden....:hmmz

Daar ben ik het niet mee eens Eric, ik rij vrij rustig met de mijne alleen als ie echt warm is (meer dan 50km snelweg) trek ik er wel eens maximaal aan.

Ik heb hem vooral laten chippen omdat het zo geweldig is om dan met een caravan te rijden en op de snelweg acceleren(met of zonder caravan)

Wel superkoppels van jullie hoor:thumbup mijne heeft maar 418nm:mad:

@Lamborghini,

Vandaag nog een snelwegrit van 250 km gemaakt verbruik 1:17 en steeds 130-140km pu gereden (cruise)

Jan ;);)

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door Erwin

origineel gepost door Lamborghini

En hoe zit het nu met het verbruik? Want ik wil mijn 120pk ook binnenkort laten chippen maar wil wel mijn verbruik houden, en als het kan zelfs nog verbeteren.

Bij normaal rijden wordt hij zuiniger na het chippen.

Alleen chipt niemand om gewoon te blijven rijden....:hmmz

Daar ben ik het niet mee eens Eric, ik rij vrij rustig met de mijne alleen als ie echt warm is (meer dan 50km snelweg) trek ik er wel eens maximaal aan.

Ik heb hem vooral laten chippen omdat het zo geweldig is om dan met een caravan te rijden en op de snelweg acceleren(met of zonder caravan)

Wel superkoppels van jullie hoor:thumbup mijne heeft maar 418nm:mad:

@Lamborghini,

Vandaag nog een snelwegrit van 250 km gemaakt verbruik 1:17 en steeds 130-140km pu gereden (cruise)

Jan ;);)

Ja klopt Eric, maar ik dacht da snappuh jullie toch nie:P

-offtopic heb wel mooie winterbandjes op die oude velgen van jou laten leggen dus ik mag ook naar Duitsland:D

Jan

Ja klopt Eric, maar ik dacht da snappuh jullie toch nie:P

-offtopic heb wel mooie winterbandjes op die oude velgen van jou laten leggen dus ik mag ook naar Duitsland:D

Jan

origineel gepost door wsly

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik ook een 150pk cdti met automaat heb.

Of was de GTS een benzine, ivm dubbele uitlaat. (zal daarom peter ook ca 220 pk hebben tegen 200 normaal).

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik ook een 150pk cdti met automaat heb.

Of was de GTS een benzine, ivm dubbele uitlaat. (zal daarom peter ook ca 220 pk hebben tegen 200 normaal).

origineel gepost door jorisor

Het gaat wel, want mijn oude 2.8 v6 GTS heeft de zelfde automaat en dat ging wel oke. (300+ pk)

Alleen gister voelde ik een paar keer dat de bak niet goed schakelde bij volle acceleratie, echter hadden ze geen kennis/tijd meer omdat het al 18 uur was.

Ik moet nog een afspraak maken om een keer terug te gaan om te kijken hoe nu verder.

Ohja het gaat trouwens om een z19dth automaat!

king:

origineel gepost door jorisor

Het gaat wel, want mijn oude 2.8 v6 GTS heeft de zelfde automaat en dat ging wel oke. (300+ pk)

Alleen gister voelde ik een paar keer dat de bak niet goed schakelde bij volle acceleratie, echter hadden ze geen kennis/tijd meer omdat het al 18 uur was.

Ik moet nog een afspraak maken om een keer terug te gaan om te kijken hoe nu verder.

Ohja het gaat trouwens om een z19dth automaat!

king:

Hallo Heren.. enig idee wat ze bij EDS kunnen doen met een 3.0 v6 cdti diesel automaat? ( 184 pk verzie ) ?

Vraag mij alleen af of de automaat dan wel heel blijft. V6 trekt nu al als een beest.

Groetjes

Marcel

Hallo Heren.. enig idee wat ze bij EDS kunnen doen met een 3.0 v6 cdti diesel automaat? ( 184 pk verzie ) ?

Vraag mij alleen af of de automaat dan wel heel blijft. V6 trekt nu al als een beest.

Groetjes

Marcel

Ja dan ga je naar ongeveer 220pk. Automaat zou goed moeten gaan, echter ging het gister niet goed met de mijne.

Ja dan ga je naar ongeveer 220pk. Automaat zou goed moeten gaan, echter ging het gister niet goed met de mijne.

Terug
Naar boven