• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dagrijlichten geplaats

PYRO

Post weinig
hallo allemaal

heb paardagen terug dagrijlichten geplaats op mij vec

ik wil even jullie mening weten hoe die staat

DAGRIJLICHTEN.jpg

Ja ik vind het wel gaaf! Heb je je stadsverlichting er ook bij aan?

wanneer staan ze precies aan :P en schakelen ze automatisch mee?

Staat erg mooi wat voor soort/merk heb je?

Je mag ze zo trouwens niet schakelen dagrijlicht mag alleen branden als er niks aan is zodra stads of dimlicht brand moet het dagrijlicht uit!

ik heb mijn stadlichten ook aan op de foto

ze gaan automatisch aan wanneer je motor start

ik had ze toen via MP besteld voor 11 euro ,ze hebben geen merk ofzo ze zijn strips van 17cm ,je moet nog een kleine kastje hebben kan je krijgen bij Halford +-15 euro ,

ik weet ook dat dagrijlichten alleen moet branden maar omdat ik led stadslichten heb die knippert wanneer ze uit zijn gebruik ik ze beiden ,vind ze wel mooi in donker

Vind het niet verkeerd staan. Heb je ze wel zo aangesloten dat ze bij inschakelen dimlicht uitgaan? Dat is verplicht namelijk...

Ik laat ter zijner tijd liever mijn mistlampen met een Tech2 omprogrammeren tot dagrijlichten.

Van die LED strips vind ik nogal nep staan.

Ik laat ter zijner tijd liever mijn mistlampen met een Tech2 omprogrammeren tot dagrijlichten.

Is dat wel mogelijk?? Heb het geprobeerd (met de tech2 werk bij een dealer) maar kan het echt nergens vinden !!

Ja, dat is mogelijk.

Het is in Scandinavie al standaard.

Ik weet niet welk menu je moet zijn, maar misschien heb je iets aan deze tabel. (Optie 4 zou mijn voorkeur hebben)

tagfahrlichtx.jpg

[edit]

Ik zie nu dat dit niet over de mistlampen gaat. Even verder zoeken.

@PYRO: Ze staan zeker goed! Ik vind het ook mooi. Daarnaast heb ik ook last van die knipperende stadledjes, dus heb ik die daarom vrijwel altijd aan als ik rij. Overdag vallen ze niet echt gauw op maar in de avonduren en 's nachts weer wel. Daarbij gebruik ik mijn mistlampen voor ook als dagrijlichten. Vind ik persoonlijker veiliger.

@yzf1kr: Als je de juiste menu gevonden heb dan hoor ik het graag dan doe ik dat namelijk ook.

Kan je ook eens een fotootje plaatsen hoe het eruit ziet overdag als je ze niet aan hebt? Zowel veraf als dichtbij? Dat zou mooi zijn.

Bvd,

Mvgr,

LeeriC

origineel gepost door yzf1kr

Van die LED strips vind ik nogal nep staan.

Mag niet! Dagrijlampen hebben een eigen lettercode, namelijk RL en die is anders dan die van mistlampen, B of F.

Krijg je een bekeuring voor wegens het onnodig voeren van mistlampen. :vertag

origineel gepost door DOCTOR007

PYRO: Welke merk en type xenon koplampen heb jij?

Merk is niet bekend ,ik heb alles behalve grote lichten xenon 6000k dus H7 koplampen ,H3 mistlampen ,led stadslichten

ik zal morgen even foto's nemen hoe ze

overdag branden

En hoe ze overdag NIET branden zeg maar, hoe het eruitziet als je ze niet aan hebt ben ik benieuwd naar.

Mvgr,

LeeriC

Terug
Naar boven