wie kan mij ongeveer vertellen wat de dag waarde is van een corsa a sedan van december 1991 met een 1.2i op benzine, km stand weet ik helaas niet, ik weet wel dat waar ik hem weg heb gehaald die man hem 3 jaar heb gebruikt voor woonwerkverkeer met een afstand van nog geen half uur rijden, dus in die 3 jaar heb ie nooit veel gelopen lijkt me.
klein stukje van de reden van de vraag.
zoals sommigen wel weten ben ik genaait door een "maat"
de auto stond op mijn naam en hij heb hem nu zonder toestemming van mij laten slopen, hier van word het dus aangifte van verduistering.
nu kan ik 2 dingen doen, het geld gaan vragen wat ie hem voor oud ijzer heb opgebracht of de dag waarde.
oud ijzer heeft hij er waarschijnlijk om en nabij de 150 euro voor gekregen, waneer de dagwaarde meer is ga ik natuurlijk eerst daar op aan praten, mocht ik dat niet reden dan maar de sloopprijs.
ik hoor het wel.
groet harjan
klein stukje van de reden van de vraag.
zoals sommigen wel weten ben ik genaait door een "maat"
de auto stond op mijn naam en hij heb hem nu zonder toestemming van mij laten slopen, hier van word het dus aangifte van verduistering.
nu kan ik 2 dingen doen, het geld gaan vragen wat ie hem voor oud ijzer heb opgebracht of de dag waarde.
oud ijzer heeft hij er waarschijnlijk om en nabij de 150 euro voor gekregen, waneer de dagwaarde meer is ga ik natuurlijk eerst daar op aan praten, mocht ik dat niet reden dan maar de sloopprijs.
ik hoor het wel.
groet harjan