• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dagwaarde Opel vectra Gts

ja maar hij is wel altijd goed onderhouden !Daar gaat t toch om ?En ik heb hem via zo een handelaar gekocht maar niks gekregen.Ik kan toch ook gewoon zeggen dat ik hem particulier heb gekocht?Voor 6500 euro

goed onderhoud kijkt de schadeexpert niet echt naar

ze kijken voor het grootste deel naar leeftijd en aantal km's

als je die auto nog maar 3 weken hebt, moet je gewoon naar die handelaar gaan om te vragen of hij alsnog een aankoopbewijs schrijft.

goed onderhoud kijkt de schadeexpert niet echt naar

ze kijken voor het grootste deel naar leeftijd en aantal km's

als je die auto nog maar 3 weken hebt, moet je gewoon naar die handelaar gaan om te vragen of hij alsnog een aankoopbewijs schrijft.

hij was 5000 ik heb zelf velgen gekocht 500 met banden en distriebutie gedaan en xenon etc dus zelf nog 1500 ongveer bijgelegd

hij was 5000 ik heb zelf velgen gekocht 500 met banden en distriebutie gedaan en xenon etc dus zelf nog 1500 ongveer bijgelegd

Check de site gaspedaal,doen schade experts ook om een beeld te krijgen wat betreft de dagwaarde.De expert komt vanzelf met een voorstel naar jouw toe ivm de dagwaarde.Onderhoud kun je niet als een meerwaarde rekenen omdat iedere auto onderhoud nodig heeft. Suc6

Gr. Gts32v6

Check de site gaspedaal,doen schade experts ook om een beeld te krijgen wat betreft de dagwaarde.De expert komt vanzelf met een voorstel naar jouw toe ivm de dagwaarde.Onderhoud kun je niet als een meerwaarde rekenen omdat iedere auto onderhoud nodig heeft. Suc6

Gr. Gts32v6

das mooi k*t man zeker omdat je er maar zo kort van hebt kunnen genieten maar moet me aansluiten bij de rest in geval van totalloss krijg je gewoon de handelsprijs en niet meer niet minder en das altijd minder dan je verwacht hoop voor jou dat je een schappelijk bedrag terug krijgt maar geef je weinig kans S6

das mooi k*t man zeker omdat je er maar zo kort van hebt kunnen genieten maar moet me aansluiten bij de rest in geval van totalloss krijg je gewoon de handelsprijs en niet meer niet minder en das altijd minder dan je verwacht hoop voor jou dat je een schappelijk bedrag terug krijgt maar geef je weinig kans S6

Beetje hoop kan je wel houden,

Ik heb zelf ooit mijn Volvo T4 kort gereden en daar kreeg ik toch mooi meer voor terug dan de toenmalige dagwaarde, die was ongeveer 6000-6500 en ik had die T4 net gepoets (2 dagen ervoor) toen ik die total-los reed :cry kreeg mooi 7500,- terug.

Jan

Beetje hoop kan je wel houden,

Ik heb zelf ooit mijn Volvo T4 kort gereden en daar kreeg ik toch mooi meer voor terug dan de toenmalige dagwaarde, die was ongeveer 6000-6500 en ik had die T4 net gepoets (2 dagen ervoor) toen ik die total-los reed :cry kreeg mooi 7500,- terug.

Jan

nou ik houdt me hoop wel hoog hoor.Heb ook me verhaaltje gedaan bij de tegenpartij hun verzekering.Ik kreeg gister een telefoontje van Das rechtsbijstand dat ze niks voor me kunnen doen omdat ik op een ander adres woonde dan de verzekeringnemer.Hij staat namelijk op mijn vriendin haar naam de verzekering terwijl ik op een ander adres woon.En dat kan blijkbaar niet met de rechtsbijstand.

:argue

nou ik houdt me hoop wel hoog hoor.Heb ook me verhaaltje gedaan bij de tegenpartij hun verzekering.Ik kreeg gister een telefoontje van Das rechtsbijstand dat ze niks voor me kunnen doen omdat ik op een ander adres woonde dan de verzekeringnemer.Hij staat namelijk op mijn vriendin haar naam de verzekering terwijl ik op een ander adres woon.En dat kan blijkbaar niet met de rechtsbijstand.

:argue

Weet niet hoe het in Nl werkt maar als ik zo afga op die foto's lijkt me die hoegenaamd niet total-loss te zijn.

Hier in België meen ik me te herinneren dat als je er niet genoeg voor krijgt bij een total-loss je dan kan eisen dat ze hem dan maar terug moeten repareren.

Aangezien ik niets kan zien aan het dak en de deuren moet dat ook mogelijk zijn.

Kan je hem daarna nog doorverkopen als je niet met een "accident-wagen" wilt rondbollen.

Terug
Naar boven