Afgelopen zaterdag gekocht, om m'n Supra een beetje te sparen van de winter, n D Kadett 1.2s uit 1983.
Over de Kadett:
Opel D Kadett
Bj: 1983
1.2S, 60PK, 4-bak.
Blauw.
Km: 71.000.
4e eigenaar.
Vorige eigenaar heeft er een nieuwe uitlaat ondergehangen van voor tot achter en een nieuwe waterpomp, 4 redelijk goede Michelin banden zitten er nog op. Standaard velgjes, standaard hoogte, standaard motortje. Op de punten na hieronder beschreven geen roest, ook niet op de wielranden.
Speclist:
- Hellendoorn sticker,
- Een of andere voorbumperlip met mistlichten/verstralers. (merk?)
- Trekhaak met dop
- Oldschool radio met casettespeler.
- Windreflectors op de zijruiten.
Bad points:
- Roest voor het wiel links achter
- Hele kleine oppervlakkige roestpuntjes in de lak. (Lijkt alsof ie in een garage heeft gestaan waar iemand heeft staan slijpen en er vonkjes tegen de auto zijn gesprongen.)
- Instapschade bestuurdersstoel.
Wishlist:
- Verlagingsveren
- Aanpakken roest voor achterwiel RA
- Andere kleur rollen, of roestpuntjes aanstippen met lakstift. (Want lak ziet er nog goed uit verder)
- Andere voorstoel(en). ((Semi)-kuipjes)
- Velgjes, ofwel andere, ofwel tegen roest behandelen.
- Ander stuurtje, deze is belachelijk dun.
- Luchtfiltertje.
Foto's:
Misschien een bekende van iemand? Heeft namelijk een Opel Oldtimer Club sticker achterop. Vorige eigenaar vertelde dat de eigenaar daarvoor een verzamelaar was.

Verder heb ik er nog wat kleine onderdelen bij gekregen, knipperlichtkapjes, koplamp, remschoenen etc. Even kijken wat ik daarmee doe, misschien dat ze eventueel de verkoop in gaan.
Over de Kadett:
Opel D Kadett
Bj: 1983
1.2S, 60PK, 4-bak.
Blauw.
Km: 71.000.
4e eigenaar.
Vorige eigenaar heeft er een nieuwe uitlaat ondergehangen van voor tot achter en een nieuwe waterpomp, 4 redelijk goede Michelin banden zitten er nog op. Standaard velgjes, standaard hoogte, standaard motortje. Op de punten na hieronder beschreven geen roest, ook niet op de wielranden.
Speclist:
- Hellendoorn sticker,
- Een of andere voorbumperlip met mistlichten/verstralers. (merk?)
- Trekhaak met dop
- Oldschool radio met casettespeler.
- Windreflectors op de zijruiten.
Bad points:
- Roest voor het wiel links achter
- Hele kleine oppervlakkige roestpuntjes in de lak. (Lijkt alsof ie in een garage heeft gestaan waar iemand heeft staan slijpen en er vonkjes tegen de auto zijn gesprongen.)
- Instapschade bestuurdersstoel.
Wishlist:
- Verlagingsveren
- Aanpakken roest voor achterwiel RA
- Andere kleur rollen, of roestpuntjes aanstippen met lakstift. (Want lak ziet er nog goed uit verder)
- Andere voorstoel(en). ((Semi)-kuipjes)
- Velgjes, ofwel andere, ofwel tegen roest behandelen.
- Ander stuurtje, deze is belachelijk dun.
- Luchtfiltertje.
Foto's:
Misschien een bekende van iemand? Heeft namelijk een Opel Oldtimer Club sticker achterop. Vorige eigenaar vertelde dat de eigenaar daarvoor een verzamelaar was.

Verder heb ik er nog wat kleine onderdelen bij gekregen, knipperlichtkapjes, koplamp, remschoenen etc. Even kijken wat ik daarmee doe, misschien dat ze eventueel de verkoop in gaan.