• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Daily Vectra GTS

Project307

Post weinig
Bij deze de nieuwe toch maar eens voorstellen in nieuw topic, aangezien het hoog rijden mij ziek maakt. :D

Sommigen zullen mij wel kennen van de Pug 307 op RH:

Nu de nieuwe, zwarte Opel Vectra GTS Elegance 5deur van 2004, 2.2 dti automatique 125pk.

Enkele opties:

Park sensors voor en achter.

Standaard 17" velgen.

Zwarte lichten vooraan.

Smoked pinkers achteraan.

Mistlichten.

Cruise control.

Uitlaatsierstuk in chromé en chromé lijntje op de flank.

Leder interieur, vooraan volledig elektrisch verstelbaar met verwarming en bestuurderskant ook koeling.

Automatische airco links en rechts.

Hier wat foto's:

vectra1t.jpg

Shot at 2012-03-26

vectra2c.jpg

Shot at 2012-03-26

vectra3d.jpg

Shot at 2012-03-26

vectra8z.jpg

Shot at 2012-03-26

Plannen?

Verlaging

Velgen

Andere dubbeldin radio en actieve subwoofer

Bedankt allemaal!

@ kapelleboer: ik heb de air voor een mooie prijs tweedehands kunnen kopen ;)

Een probeerselke met de centercaps, langs ene kant de eerste, langs andere kant de tweede:

15644710151594569589657.jpg

41802210151594569839657.jpg

En ze er eens voorgezet nu hij verlaagd is:

38495710151594569114657.jpg

38436010151594569344657.jpg

Thx manne!

Vandaag tripje naar Nederland gedaan en naar huis gekomen met de eerste update, Airride! :D

Ga hem zelf plaatsen dus kan wel efkes duren tegen dat hij eronder zit maar alles op't gemak doen!

Ben wel benieuwd hoe dat zal rijden want nog nooit mee gereden.

Aangezien ik de Pilot Xenon nog had liggen van de Pug, heb ik ze gisteren in de Vectra gestoken, vind het wel geslaagd omdat de lichten met zo een lens zijn.

Ondertussen usmodule besteld via www.usmodule.be, iemand die daar al besteld heeft?

@Project307 wrote:Aangezien ik de Pilot Xenon nog had liggen van de Pug, heb ik ze gisteren in de Vectra gestoken, vind het wel geslaagd omdat de lichten met zo een lens zijn.

Ondertussen usmodule besteld via http://www.usmodule.be" onclick="window.open(this.href);return false;, iemand die daar al besteld heeft?

Ik hoop voor je dat het geen rare storingen gaat opleveren als je zo'n module er tussen plaatst.

Dit i.v.m. het can-bus systeem in de auto.

Groeten,

Patrick

Allez daarjuist ne keer naar Kean geweest, nieuwe leidingen, koppelingen, extra schakelaarke en luchttank besteld.

Op die van bss zit niet eens een druksensor en afwatering, dus maar voor veiligheid gekozen!

Ondertussen is de us module ook al binnen, zaterdag eens voor kijken.

Gisteren nog iets leuk cadeau gekregen :D

peth.png

Shot at 2012-06-20

poloym.png

Shot at 2012-06-20

Air zit er nog altijd niet onder, maar ondertussen heb ik wel alle stukken die ik nodig heb om hem deftig en veilig te kunnen plaatsen.

Allé afgelopen zaterdag toch een beetje kunnen doen ivm de air, leidingen en kabels liggen nu eindelijk goed.

Volgende stap is de schakelaars en de meterkes inwerken, maar ik vind er gewoon geen tijd voor, begint echt op mijn systeem te werken pffz..

Op internet een setje chroom wielen tegen gekomen, 8,5x20 en 9,5x20, ideaal voor op de vectra, wat denken jullie?:

chroomvelgen.jpg

Shot at 2012-06-27

Terug
Naar boven