wist al een tijdje dat ik een beetje lekkage had, gister het hemeltje er uit gehaald en de dakrailsen er af gehaald.
netjes in de tectiel gezet en een klodder kit er onder.
dan zul je denken dat het weg is..
heb bewust het hemeltje er nog ff uit gelaten.
nu kijk ik net in de auto, nog weer water op de hoedenplank!!
word er zo wel een beetje flauw van, zal niet weten waar het weg komt.
heb ff gevoeld bij de bevestiging van de dakrails, daar kan het niet weg komen, is gewoon droog.
maar toch komt het van boven.
heb er gister een andere antenne op gezet vanwege een verrot rubbertje, deze lekte trouwens nog niet, maar ja als je dan toch bezig bent
daar lekt ie nu heel iets in de zin dat me vinger vochtig werd toen ik er langs ging, maar dat was maar eenbeetje, dat kan nooit de plasjes water veroorzaakt hebben!
nu zit ik te denken aan condens, maar dan had het op meer plekken moeten zijn lijkt me.
ff een paar foto's zo dat het iets duidelijker word.
en dit is het enige wat ik in de kap vind.
zit ook niet op een plek waar de railsen zitten.
ook niet iets anders wat daar zit wat kan lekken, dat is dus het vreemde.
enige wat ik kan bedenken is dat het raam lekt, alleen lijkt het me sterk dat er dan zo veel langs lekt.
hoor dus graag als er hier mensen zijn die zelfde hebben gehad of die weten wat het kan zijn
met de herfst voor de deur heb ik hem graag waterdicht.. anders koop ik wel een cabrio haha
netjes in de tectiel gezet en een klodder kit er onder.
dan zul je denken dat het weg is..
heb bewust het hemeltje er nog ff uit gelaten.
nu kijk ik net in de auto, nog weer water op de hoedenplank!!
word er zo wel een beetje flauw van, zal niet weten waar het weg komt.
heb ff gevoeld bij de bevestiging van de dakrails, daar kan het niet weg komen, is gewoon droog.
maar toch komt het van boven.
heb er gister een andere antenne op gezet vanwege een verrot rubbertje, deze lekte trouwens nog niet, maar ja als je dan toch bezig bent
daar lekt ie nu heel iets in de zin dat me vinger vochtig werd toen ik er langs ging, maar dat was maar eenbeetje, dat kan nooit de plasjes water veroorzaakt hebben!
nu zit ik te denken aan condens, maar dan had het op meer plekken moeten zijn lijkt me.
ff een paar foto's zo dat het iets duidelijker word.
en dit is het enige wat ik in de kap vind.
zit ook niet op een plek waar de railsen zitten.
ook niet iets anders wat daar zit wat kan lekken, dat is dus het vreemde.
enige wat ik kan bedenken is dat het raam lekt, alleen lijkt het me sterk dat er dan zo veel langs lekt.
hoor dus graag als er hier mensen zijn die zelfde hebben gehad of die weten wat het kan zijn
met de herfst voor de deur heb ik hem graag waterdicht.. anders koop ik wel een cabrio haha