• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dakdagers voor de Opel Manta B??

Beste forumleden,

Ik ben al een tijd op zoek naar dakdagers voor mijn Opel Manta B om een kano mee te vervoeren. Maar na lange tijd zoeken begin ik toch echt te twijfelen of deze eigelijk wel bestaan voor deze auto.

Nu heeft de Manta wel van die 'dakgootjes', kan het dan ook zo zijn dat er universele dakdragers hiervoor zijn en heeft iemand hier daar ook ervaring mee?

Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen.

Groeten Matthijs

gewoon universele voor dakgootjes die passen

weet alleen niet of ze die nog verkopen , anders vast wel op marktplaatst :thumbup

ervaring is wel dat de chrome sierrand wat kan beschadigen

ik heb zelf geen chroom er meer op zitten en heb wel wat lichte lak schade waar de dragers hebben gezeten

beetje voorzichtigheid bij monteren kan wel wat schade voorkomen

Ja hoor, die bestaan gewoon.

Ik ging altijd windsurfen met m'n B-Manta...........plankie op 't dak en gaaaaaaaaan. :D

Ik zou nu niet meer zo snel dakdragers op de Manta zetten denk ik. :hmmz

ik heb ze van thule, werken goed met de dakkoffer :)

IMG_0661.jpg

:P:P

haha ja dies van de vriendin he ;)

Maareuh, kruisraket of niet, hij was goedkoop bij de aldi die box en er past echt het hele huishouden in :D

origineel gepost door Maartuh

haha ja dies van de vriendin he ;)

Maareuh, kruisraket of niet, hij was goedkoop bij de aldi die box en er past echt het hele huishouden in :D

incl. je schoonmoeder zegt men :jerry

origineel gepost door Pastra

Als je iets zachts tussen de klemmen doet beperk je ook de mogelijkheid tot schade king:

en beperk je je veiligheid omdat de grip dan ook minder is;)

P1010230.jpg

Zo vertrek ik naar de Pyréneen, met rubbere bescherming tussen de dakgoot en zonder

problemen. Wel met regelbare schokdempers achteraan.

Ahhh, dat had ik een paar een eerder moeten weten!;)

Hartstikke bedankt voor al jullie reacties. Ik heb dus naar universele dakdragers gezocht en heb een setje via marktplaats gevonden nog geen 20km hier vandaan voor 25 euro! :)

Ze passen prima!!

p2250017.jpg

p2250018.jpg

Nogmaals bedankt forumleden!

de standaard van thule zit een rubberen coating op, is dat bij deze ook wel? Anders ga je de boel beschadigen he

Terug
Naar boven