• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dakhemel Opel Kadett E Gsi

Hey,

Heeft er nog iemand het probleem dat de binnenbekleding van de dakhemel afgezakt is...?

Iemand een oplossing hiervoor?

Grts Wim

Is het een beklede hemel of net als corsa b een plaat als het ware?

Als hij bekleed is dan is het heel makkelijk.

1. Hemel demonteren

2. Stof eraf haken en schoonmaken van de hemel.

3. Dezelfde stof terug plaatsen of meteen een update naar leer of iets dergelijks.

4. Vastlijmen

5. Terugplaatsen kwestie van middagje klote.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Het hemeltje bestaat uit meerdere lagen, basis is een harde boord plaat daar overheen zit een foam laag en als laatste de afwerking van skai oid.

Het probleem van de hemeltjes is dat het foamlaagje door ouderdom verpulvert waardoor de toplaag los laat!

Ik heb zelf div hemeltjes uit verschillende kadetts geprobeerd te herstellen maar dat werkt voor geen mogelijkheid, heb uiteindelijk elke keer gewoon een andere gekocht voor een paar tientjes!

De foam kun je bij iedere willekeurige stoffenzaak halen. Ik heb meerdere zo gemaakt en gaat perfect!

In combinatie met Bizon tix

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Terug
Naar boven