• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dakproblemen Astra Twintop 1.6 uit 2008

hoogerheide is idd een heel stukje bij utrecht vandaan hahaha

heb me ook al aangemeld op het forum van twintop.nl en hou daar even de ontwikkelingen in de gaten er is er daar 1 mee bezig om het zelfde systeem te maken wie weet is die goedkoper en anders bestel ik die vanuit spanje gewoon :)

Jep! is er daar (zoals ik al meldde) 1 bezig :)

ben benieuwd naar die module :)

We organiseren wel een knutsel dagen richting het midden van het land, anders daar even samen dat ding er in knutselen :D

maar misschien krijgen we wel een InbouwDag voor die module die nu ontwikkeld wordt door dat lid ;)

ja daarom even in het twintop forum in de gaten houden als hij het voor een schappelijk prijs ook inbouw zou helemaal top zijn

ik hou het in iederen geval in de gaten :jerry

Hallo allemaal

Ik ben bert

En heb nu 5 jaar een twintop uit 2006

Geen problemen gehad tot voorkort

Nu stapelen ze op

Draden nagekeken gesoldeerd maar nog steeds geen beweging

Kan iemand mij helpen met mijn probleem

Hopend op hulp

Groeten bert

goedemorgen.

3 weken geleden een twintop gekocht uit 2006 .

na 1 dag dak kapot. dak ging niet meer dicht piep bij 35 km per uur .

na opel dealer toe en kabelbreuken. 500 euro lichter en nu staat er op het midden console weer een melding achterlamp en kofferbak gaat niet meer open.

wat moet ik doen?? hulp gevraagd want dit gaat me een vermogen kosten ben ik bang voor .

:help:

Zet je vraag even uit op www.twintop.nl

daar kun je heel veel vinden over de ATT en helpt men elkaar

succes

ps iedere 3ezondag van mei wordt er op die site een Opel cabrio rit georganiseerd, gemiddeld 100 dakloze Opels :applause02:

Terug
Naar boven