• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dakraam corsa b opend niet meer

mijn dakraam gaat ineens niet meer naar achteren toe maar wel kantelen terwijl die het altijd goed gedaan heeft wie kan mij helpen want ik vind dakraam toch wel lekker in de zomer als die open kan

zijn niet die 2 pinnetjes links en rechts afgebroken??? heb ik ook namelijk nu, en raam gaat alleen nog maar omhoog en omlaag(zit wel los nu), ik heb toen gezocht voor zon raam maar niet makkelijk te vinden dus heb ik het het raam dichtgemaakt met ty-reps en motortje de stroomlosgekoppeld!

mvg,

richard

ik had het nagekeken vandaag en ik had idd 1 van die pinnetjes afgebroken ik heb hem er maar lo terug in gelegt hij gaat weer open maar wel stroef waar zou je die nieuw kunnen krijgen?

Even een andere vraag over het opendak,Hoeveel afvoerslangen zitten erin ,heb er 2 L&R voorin gevonden ,maar zitten er nog meer?

Weet niet hoe die pinnetjes eruit zien, maar kan een beetje een handig iemand met een draaibank die dingen niet maken?

dat is niet het probleem!, die pinnetjes zitten om een soort asje aka gietijzer, en dat krijg je niet uitelkaaar gehaald, heb t zelf ookal geprobeerd! dat zit vergoten aan het binnenwerk van het mechanischme....

Dakraam heb ik nog liggen, compleet werkend. En er zitten officieel 4 afvoerslangen. 2 voor die naar achter je zijschermen lopen door je a-stijl en 2 naar achter die door je c-stijl naar achter je achterlichten lopen!

Greetz,

@Treepy wrote:Dakraam heb ik nog liggen, compleet werkend. En er zitten officieel 4 afvoerslangen. 2 voor die naar achter je zijschermen lopen door je a-stijl en 2 naar achter die door je c-stijl naar achter je achterlichten lopen!

Greetz,

Bedankt voor het antwoord,Voor had ik gevonden maar achter nog niet ,kan je deze wel zien zitten of zitten deze te diep weg,zodat je er niet bij kan om door te blaasen.

Je kan er altijd bij, alleen moet je dan wel het nodige demonteren, aangezien van onder naar boven uitblazen niet echt zin heeft omdat het vuil alsnog in je afvoerkanalen blijft zitten. Als je je hemeltje eruit haalt kan je erbij. Moet je de kunststof bekleding van je a, b en c stijl even loshalen!

Greetz,

Terug
Naar boven