• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DAMN SNOWFLAKE TE KOOP

Denk idd ook dat het een wannabe is, want alles is anders dan de originele Snowflake, denk dat hij wil patsen met een andere naam om zijn auto sneller te verkopen :thumbdown ..

[rquote=1914269&tid=146415&author=DeMeistah]
dit was snowflake, parlemoer wit zelfs geloof ik. moet al een hele goede reden voor zijn om dat er af te schuren en vervolgens audi wit erop te spuiten, zo rot als iets dus. of hij liegt gewoon en het is snowflake helemaal niet :)[/rquote]

trauma aan overgehouden die film.. denk dat ik m toch stiekem wel 50x heb gezien

op de VHS! haha.. "Here Snowflake, I got a little snack for you!"

trauma aan overgehouden die film.. denk dat ik m toch stiekem wel 50x heb gezien

op de VHS! haha.. "Here Snowflake, I got a little snack for you!"

[rquote=1914681&tid=146415&author=kadettje-89]jep klopt dit is niet de echte snowflake.ik ken de snowflake en de oude eigenaar deacon.maar de echte snowflake was/is uber.[/rquote]

Was ;)

En dominic, wat denk je van dat stuk dat tie gaat dansen in dat gekkenhuis en met zn hoofd op die stoel eindigt :jerry

[rquote=1914681&tid=146415&author=kadettje-89]jep klopt dit is niet de echte snowflake.ik ken de snowflake en de oude eigenaar deacon.maar de echte snowflake was/is uber.[/rquote]

Was ;)

En dominic, wat denk je van dat stuk dat tie gaat dansen in dat gekkenhuis en met zn hoofd op die stoel eindigt :jerry

Dit is een 2de Snowflake !!! .

De echte Snowflake van de goede oude tijd heeft Fiat Punto koplampen

en heb ik laatst op Automaxx Streetpower weer gezien, geheel opgeknapt door een nieuwe eigenaar .

1269331968_5_5E9f.jpeg

1269332019_5_2lnl.jpeg

En zie ook http://www.flickr.com/photos/autoblog/52748597/

[rquote=1914688&tid=146415&author=DeMeistah][rquote=1914681&tid=146415&author=kadettje-89]jep klopt dit is niet de echte snowflake.ik ken de snowflake en de oude eigenaar deacon.maar de echte snowflake was/is uber.[/rquote]

Was ;)

En dominic, wat denk je van dat stuk dat tie gaat dansen in dat gekkenhuis en met zn hoofd op die stoel eindigt :jerry[/rquote]

Haha geweldig :D

[rquote=1914688&tid=146415&author=DeMeistah][rquote=1914681&tid=146415&author=kadettje-89]jep klopt dit is niet de echte snowflake.ik ken de snowflake en de oude eigenaar deacon.maar de echte snowflake was/is uber.[/rquote]

Was ;)

En dominic, wat denk je van dat stuk dat tie gaat dansen in dat gekkenhuis en met zn hoofd op die stoel eindigt :jerry[/rquote]

Haha geweldig :D

Ik ben dus de nieuwe eigenaar van de echte snowflake.

Ik ben niels en woon in Nieuwe Pekela (provincie Groningen)

Heb de tigra vorig jaar gekocht, en de auto was behoorlijk uitgeleeft en her en der roest en scheuren in bumpers en plaatdelen.

Heb de auto geschorst en afgelopen winter nieuw leven ingeblazen.

De auto is compleet opnieuw strak gemaakt en gespoten( gewoon parelmoer wit).

Het interieur hebben we helemaal aangepakt met nieuwe kuipstoelen en een beetje ice in de koffer.

Ik ben dus de nieuwe eigenaar van de echte snowflake.

Heb de tigra vorig jaar gekocht, en de auto was behoorlijk uitgeleeft en her en der roest en scheuren in bumpers en plaatdelen.

Het interieur hebben we helemaal aangepakt met nieuwe kuipstoelen en een beetje ice in de koffer.

[rquote=1919769&tid=146415&author=niles]Ik ben dus de nieuwe eigenaar van de echte snowflake.

Het interieur hebben we helemaal aangepakt met nieuwe kuipstoelen en een beetje ice in de koffer.[/rquote]

ik zeg PICCAS:kewlpics

[rquote=1919769&tid=146415&author=niles]Ik ben dus de nieuwe eigenaar van de echte snowflake.

Het interieur hebben we helemaal aangepakt met nieuwe kuipstoelen en een beetje ice in de koffer.[/rquote]

ik zeg PICCAS:kewlpics

Terug
Naar boven