• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

danny bedankt

Danny bedankt.

het was leuk, tot de afgelopen paar dagen.

ook op mijn zere teen is nu getrapt en heb het gehad. adios allemaal :)

Danny bedankt voor je uitleg.

en zeer zeker respect voor al jou werk en alle mods 2000 tot 2010 waren zeer geslaagte jaren voor het forum klasse werk

Danny bedankt voor je uitleg.

en zeer zeker respect voor al jou werk en alle mods 2000 tot 2010 waren zeer geslaagte jaren voor het forum klasse werk

Danny bedankt voor het mooie forum.

Hopenlijk word je kindje door de nieuwe beheerder(s) net zo goed behandeld.

Jammer dat de overname met zoveel toestanden gepaard ging, maar komt goed nu.

Nogmaals bedankt!

Danny bedankt voor het mooie forum.

Jammer dat de overname met zoveel toestanden gepaard ging, maar komt goed nu.

Nogmaals bedankt!

[rquote=1834467&tid=139824&author=louwe 16 klepper][rquote=1834464&tid=139824&author=JoopvanBennekom]Danny bedankt voor het mooie forum.

Jammer dat de overname met zoveel toestanden gepaard gaat,maar komt vast goed.

Nogmaals bedankt![/rquote]

mischien moet je gaat ff vervangen door ging;):thumbup[/rquote]

Je hebt gelijk louwe. heb het aangepast:thumbup

[rquote=1834467&tid=139824&author=louwe 16 klepper][rquote=1834464&tid=139824&author=JoopvanBennekom]Danny bedankt voor het mooie forum.

Jammer dat de overname met zoveel toestanden gepaard gaat,maar komt vast goed.

Nogmaals bedankt![/rquote]

mischien moet je gaat ff vervangen door ging;):thumbup[/rquote]

Je hebt gelijk louwe. heb het aangepast:thumbup

[rquote=1833542&tid=139824&author=Piele][rquote=1833464&tid=139824&author=Astraman]Als we nou een receptie organiseren om Danny te bedanken, entree 5 euro, 4 euro bier per man ofzo en dan 1 euro in de forum pot. :P

Danny bedankt voor de goede zorgen.

Senatorman, ik geloof best dat het goed gaat komen, ik hoop wel dat we er met z'n allen uitkomen wat geldgebeuren betreft. Wil wel mijn respect uitten dat je het iig op je wilt nemen want zoals je merkt, het valt niet altijd mee.

Allebei succes![/rquote]

Waarom klinkt dit niet eens zo slecht en best is een keer gezellig..?[/rquote]

Dan mag je wel met mij mee rijden Peter;) rij je ook weer is in een Opel:P:agent

Maar Danny, van deze kant ook bedankt voor al je werk en de mods natuurlijk ook:P

[rquote=1833542&tid=139824&author=Piele][rquote=1833464&tid=139824&author=Astraman]Als we nou een receptie organiseren om Danny te bedanken, entree 5 euro, 4 euro bier per man ofzo en dan 1 euro in de forum pot. :P

Danny bedankt voor de goede zorgen.

Senatorman, ik geloof best dat het goed gaat komen, ik hoop wel dat we er met z'n allen uitkomen wat geldgebeuren betreft. Wil wel mijn respect uitten dat je het iig op je wilt nemen want zoals je merkt, het valt niet altijd mee.

Allebei succes![/rquote]

Waarom klinkt dit niet eens zo slecht en best is een keer gezellig..?[/rquote]

Dan mag je wel met mij mee rijden Peter;) rij je ook weer is in een Opel:P:agent

Maar Danny, van deze kant ook bedankt voor al je werk en de mods natuurlijk ook:P

[rquote=1834625&tid=139824&author=sw16v]Ik zie dat 14xe ook geen super admin is, en een anderenaam heeft aangenomen.

of het nou vrijwillig is geweest of niet, we moeten hem ook bedanken voor de inzet die hij al die jaren heeft gehad voor het forum!

[/rquote]

Dat was vrijwillig.

Thnx!

Terug
Naar boven