• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dantji stelt zich voor...

Dantji

Post weinig
Goeden avond,

Ik ben Daniel, uit Ermelo (Houtdorp) en sinds vrijdag heb ik een 2e hands Astra G Van bestelwagen voor mijn bedrijf gekocht. Ben op zoek gegaan hoe ik wat mankementjes kan verhelpen en kwam al snel hier terecht! Af en toe komt het motor lampje op en van de radio werkt maar 1 speaker. Dat soort dingen.

Onze prive auto is een Seat ( gekregen van schoonouders ) waarvoor ik al een aantal keren op de sloop ben geweest voor onderdeeltjes. Dat zal voor de Astra ook wel eens gaan voorkomen :)

Ben ook nog van plan om zelf of met wat hulp een tussenwandje te maken tussen cabine en laadruimte.

Ik heb genoeg te lezen voorlopig!

Groeten,

Daniel

Het is idd een opvallende rakker :)

Met hier en daar wat littekens, maar dat maakt mij niet zo veel uit.

Plannen:

- Goed laten lopen / starten.

- Wil van de zomer een tussenwand maken tussen de cabine en het 'ruim', met een raampje welke evt uitneembaar of deels neer te klappen is, om toch die balken vasn 2.80m mee te kunnen nemen af en toe :)

Ben absoluut geen auto-geek, maar vind het wel echt leuk om zelf dingen te leren, te onderhouden en te maken.

Welkom op het Opel-Forum !

Leuk om weer iemand uit de buurt tegen te komen, als ik je zie rijden in de buurt zal ik eens seinen naar je ;)

Volgens mij ook een hele bekende G Van - kan het zijn dat deze uit Almere komt ?

Overigens kan je Astra wel een laagje wax gebruiken want zo te zien zit er niks meer op :D

Gr. Arjan

Ik heb deze auto gekocht van iemand uit Uithoorn.

Het is een leaser geweest, dus weet niet waar ie verder vandaan komt.

Deze foto is wat ouder hoor, toen had ik m net.

Heb m dit weekend in de was gezet ( heel snel eigenlijk telt het niet )

Ook in een ander topic geplaatst: Tips om de kunstof dakuitbouw wer enigzins netjes te krijgen hoor ik graag :)

Ik zelf ongeveer 5000 Km sinds aanschaf ( o.a. elke dag op en neer naar Hilversum)

De astra zelf 177.000 ( give or take )

haha ik hoop het ... ik vind m echt heerlijk rijden.

Ik omschrijf het maar als lekker log & stabiel :)

Terug
Naar boven