• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

daschboard unit,overzetten

mik83

Post weinig
hallo allemaal

heb weer een vraagje aan de zoals ik opel liefhebbers

ik rij in een astra g 20002 3 deurs,nou heb ik in mijn auto een km teller unit met zwarte wijzerplaten,nu kan ik van iemand een unit over kopen met witte wijzerplaten.

nou het overzetten is geen probleem,want heb al een keer op aanwijzingen van WIMV6 met lampjes vervangen,die achter me wijzerplaten zitten.

maar nu zit ik te denken over de km stand,blijft mijn oude kmstand bv 160000,nou gewoon staan als ik de nieuwe unit erinplaats ??? mis vanwege interne boord-com

of gaat dan de stand van de nieuwe unit verschijnen ??

hopen begrijpen jullie mijn vraag,alvast bedankt weer

De dealer doet dit niet !

Toen mn nieuwe blok met 90k gedraaid in mn auto ging die 130k had gedraaid weigerde ze de km stand kloppend te maken.

Immers, de auto had 130k gedraaid en dat is waar t om gaat.

Ik heb het met mijn nieuwe teller vorige week ook laten doen en toen hebben ze de stand wat de auto gelopen heeft zo veranderd op de teller, met een nieuw blok is een ander verhaal, maar een andere tellerbak doen ze niet moeilijk mee

Terug
Naar boven