@jraaf wrote:Hoi Chiel,
Ik weet niet welke versie jij gebruikt? De meine is in het Duits en heet TIS 2000
Na dat ik opgestart ben heb ik een hoofdmenu met 4 iconen:
1)Prufanleiting (tech2) Das als je de Tech 2 er aan hangt voor de live diagnose
2)Arbeitswerte, Hier kun je zoeken op werkuitvoering per onderdeel en dan krijg je de eenheden van de doorlooptijd. Hier staan dan ook gelijk handige tips naar wat je er nog meer bij moet sleutelen.
3)Service information, die gebruik ik het meest.
4)Stroomdiagrammen.
Bij optie 3 krijg je een menu waarin je het type opel, bouwjaar, motorisering en versnelling dient aan te geven en dan op de knop 'weiter' drukken.
Dan krijg je een service information menu met informatie type. Soort van boomstructuur met + tekentjes. Verder door op 'weiter' te drukken.
Dan kom je in een menu met een boomstructuur per bauwgroep waar je in hokjes de venkjes moet zetten over welke bauw groep je info wil. Je kunt dus inzoomen op de + tekentjes. Zo geheten verfijnen.
Aan de rechter kant kun je op één zelfde wijze dan aangeven wat voor soort info je wilt opvragen over de bouwgroep die je in de linker kant gekozen hebt..
Bij voorbeeld 'Instandsetzen'
Vervolgens weer op 'weiter' drukken en dan krijg je een overzicht van alle binnen je zoekcriteria aanwezige documenten. Dubbelklik op zo een document en....
Voila, je hebt een inbouw en een uitbouw handleiding van een betrefend onderdeel. Als er dan een blauw pijltje in de beschrijving staat kun je daar op door klikken voor een extra handleiding voor het betreffende sub onderdeel.
Groet jraaf
Ik heb een Engelse variant, maar met jouw aanwijzingen kom ik al een stuk verder :thumb