• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dashboard verlichting

DeMeistah

Post veel
Nou al 2 weken zo af en toe aan het kloten met die lampjes omdat ze ALLEMAAL kapot waren, alles achter de kachel enzo was zo gedaan, maar de teller krijg ik simpelweg niet voor elkaar. alles zit op de juiste plek al meerdere malen de ledjes omgedraaid maar geen succes, heb de foto van de tutorial op Steve010 nageaapt maar geen enkel lampje wil gaan branden..

Iemand een oplossing hiervoor of/en een foto van de achterkant van de teller van een Tigra (Geen corsa! zit een heel klein verschil in zag ik)

accu lampje etc brand allemaal wel, ben radeloos

Mvg

kan ik me moeilijk voorstellen, want voordat ik ze erin deed(blauwe) was er nog 1 groene die het wel deed. maar heb ik met me stomme kop tussen alle kapotte groene gegooid in een zakje, weinig zin om hem op te gaan zoeken en steeds om te draaien in de hoop dat die het wel doet. is hier geen zekering voor apart voor de tellerverlichting? kan best dat ik iets anders heb gesloopt met me klauwen achter dat ding die ellendige km kabel los te krijgen...

kan ik me moeilijk voorstellen, want voordat ik ze erin deed(blauwe) was er nog 1 groene die het wel deed. maar heb ik met me stomme kop tussen alle kapotte groene gegooid in een zakje, weinig zin om hem op te gaan zoeken en steeds om te draaien in de hoop dat die het wel doet. is hier geen zekering voor apart voor de tellerverlichting? kan best dat ik iets anders heb gesloopt met me klauwen achter dat ding die ellendige km kabel los te krijgen...

vreemd genoeg doen ze het nu ineens allemaal, toch bedankt voor de hulp!

nog iets.. achter de middelste kachelknop kreeg ik het lampje niet vervangen.. moest een soort adaptortje uit elkaar pulken en achter een kunstof staafje eindelijk dat ledje gevonden, bleek dat die vast gesoldeerd zat? dat hele ding kwam niet eens voor in de tutorial van de corsa B van Steve010. iemand bekend mee?

vreemd genoeg doen ze het nu ineens allemaal, toch bedankt voor de hulp!

nog iets.. achter de middelste kachelknop kreeg ik het lampje niet vervangen.. moest een soort adaptortje uit elkaar pulken en achter een kunstof staafje eindelijk dat ledje gevonden, bleek dat die vast gesoldeerd zat? dat hele ding kwam niet eens voor in de tutorial van de corsa B van Steve010. iemand bekend mee?

Terug
Naar boven