• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dasmoerf Astra H Opc: Orange Crush!!

@frank de jonge wrote:Overhellen aanzienlijk verminderd nu?

Ik rij vaak in de sport modus, waar ie toch al niet veel overhelt, maar is nog minder indd.

Je merkt goed dat je met anti roll beugel rijd!

Vandag de Irmscher armsteun weg gebracht naar een bekleder, die gaat de zwarte stiksels vervangen voor blauwe,

zodat ie nog beter bij het interieur past! :thumbup

Vandaag met wat vrienden van Atc een Whiteline Anti roll bar gemonteerd onder de wagen.

Moet zeggen een aangename verandering. ligt nog strakker op de weg nu!

20111224_144159.jpg

20111224_144146.jpg

Ik heb ook een Irmscher lederen middenarm steun in huis, die wil ik alleen ff wat aanpassen voordat ik hem monteer.

Wil de zwarte stiksels graag blauw hebben zodat ie nog beter bij mijn interieur past, dus binnenkort even langs een bekleder

rijden die het voor mij kan regelen.

offtopic:

@frank de jonge wrote:Dat ding die je in je Recirculation valve monteerd zodat hij puur over de dumpvalve afblaast.

Vlgs mij een rotklus om er bij te kunnen ofniet?

Frank ik ben er 2 uurtjes meebezig geweest met een aangepaste inbussleuteljes.

Heb ze hier liggen op maat.

@predator wrote:offtopic:

@frank de jonge wrote:Dat ding die je in je Recirculation valve monteerd zodat hij puur over de dumpvalve afblaast.

Vlgs mij een rotklus om er bij te kunnen ofniet?

Frank ik ben er 2 uurtjes meebezig geweest met een aangepaste inbussleuteljes.

Heb ze hier liggen op maat.

Mocht mn terugslagklep hey begeven en ik zo'n blankingplate moet aanschaffen dan weet ik waar ik moet zijn haha. Reed vanavond btw nog door je straat. Die put aan het einde, man dat lijkt wel een schans! Ben je van de week nog een keer thuis?

Nu weer ontopic, dasmoerf, waar had je die stabi besteld?

stabi stang komt bij www.fineline-imports.nl vandaan.

1e kennis making ermee, was binnen 5 dagen in huis na bestelling op zondag via internet.

kwam er alleen achter dat Klasen motorsport uit Oberhausen Duitsland hem ook kan leveren voor minder.

Oké, misschien nog een keer een leuke modi om te doen. Zie nu pas btw dat je op een 2 wieler Suzuki rijdt. Ook een zomerspeeltje zoals ik mn SRAD 750 ook heb? Die heb ik laten tunen bij HdeB in Sleen. Vakmannetje, 137.1 pk aan het achterwiel.

Had al wat filmpjes ervan op je youtube kanaal gezien indd.

mijne is indd ook een mooi weer fiets!

En zelfs dan ben ik nog te vaak met de auto bezig.

vorig jaar volgens mij 2 keer op en neer assen (TT en Superbikes) gereden.

En een paar korte ritten in de buurt.

goede voornemen voor volgend jaar toch meer erop rijden.

En hem toch ook eens laten afstellen, is nog niet gebeurd na monteren van de uitlaten.

IMG_7139.jpg

Mooie machine! Die dingen zijn echt bruut kwa vermogens opbouw. Assen is hier niet zo ver vandaan dus kom daar regelmatig. Die ene weg vanaf paddock is een mooi stuk met mooie bochten. Idd een heel goed voornemen!

Klopt die nieuwe soort van rondweg om circuit is mooi stuk asfalt.

Wij parkeren de motor altijd op stuk weg achter Stekkenwal.

Nice :)

Als je dan terug komt van de TT volgende keer ff stoppen bij Tankstation Beilen voor een balletje of een hamburger haha.

Staan wij ook wel vrij vaak op de parking. Verder dan daar met de TT moet ik overigens ook niet gaan want die controles op geluid liegen er niet om tegenwoordig :O

Zelfs met DB killer gaat ie ver over de 100DB :shock:

Daar komen wij niet langs. rijden heen en terug langs het kanaal bij Diever en Hoogersmilde.

en stoppen dan terug weg bij shell net voor Zwolle.

Geen idee wat mijn Sebring potten aan db's geven.

Vind ze zelfs zonder db killers niet extreem luid.

Terug
Naar boven