• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dasmoerf Astra H Opc: Orange Crush!!

Thx!

Ik kan de foto's met mijn mobiel ook zien.

Maar zal aankomend weekend wel even kijken of ik ze via foto emmer kan plaatsen.

@frank de jonge wrote:Mooie waardes. Ben wel benieuwd hoe snel die is tov mn standaard Mazda 3 MPS

Alleen al de Nm moet al genoeg zeggen Frank?

Als hij er nu ook nog eens E85 in zou gooien heeft ie een rijdende Beemer killer!!

Weinig auto"s die standaard zijn uitgevoerd met een dubbele meer prijs die dat kunnen bij houden.

Gr. Peter.

True Peter. Jiji hebt ook een hoger koppel dan mij maar de sprint van 80 naar 120 gaat net wat langzamer. Die Mazda doet dat in iets minder dan 3,6 sec. En dat is ech al belachelijk snel. Daarom ben ik benieuwd in hoe zulke tijden Dasmoerf ze doet. Zijn leuke cijfertjes king:

@frank de jonge wrote:Die Mazda doet dat in iets minder dan 3,6 sec. En dat is ech al belachelijk snel. Daarom ben ik benieuwd in hoe zulke tijden Dasmoerf ze doet. Zijn leuke cijfertjes king:

Goede vraag! Dat word een keer meten. :D

Wow! Materiaaltje :D

Al vind ik de prestaties wel wat tegen vallen, die van mij had met alleen eds stage 1 en 60mm downpipe al 275pk met 430N/m (wat trouwens ook al minder is als ze bij eds opgeven)

Ik zie dat het dus ook uit engeland besteld hebt, waardoor je dumpvalve een beetje lastig zit met je hoofdremcilinder.

Waar heb je eigenlijk die embleemlozee grill vandaan? Ik heb zoiets 2 jaar geleden ook proberen te vinden, maar ze waren niet naar me zin en deze ziet er zeer goed uit. :kewlpics

Ik heb bij klasen uit Duitsland het inlaat hoedje en direct route intake besteld.

En de Forge spullen heb ik via crooke tuning te bunschoten besteld.

Die heeft het ook gemonteerd en de 63mm buis pas gemaakt.

Dus heb zelf niks uit Uk gehaald.

De 287pk is op de wielen. En zou rond de 300 pk op de krukas moeten zijn.

Voorlopig is dit meer dan genoeg, en al en hele verbetering ten opzichte van de standaard 240.

De grill is te bestellen via gm tuning parts.

ik denk dat die 287 pk op de krukas zijn. Zou anders betekenen dat je meer dan 340 pk (verlies 20%) aan de krukas zou hebben en dat red je niet met huidige specs en LEH turbo.

In de voorbeeldgrafiek van Unlimited Tuning staat een insignia turbo 1.6 die na tuning iets meer dan 220 pk levert. Logischerwijs moet dit wel krukas-pks zijn omdat dit overeenkomt met de cijfers die Klasen en EDS geven. Zij geven altijd krukas-pk weer op de grafieken

Terug
Naar boven