• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dat heb ik weer

@ Margriet : Wij hebben nog wel een tankklepje liggen wat je tijdelijk kan lenen.

Enige puntje is dat deze zilverkleurig is en dat je deze een kleine gebruiksaanwijzing heeft om hem te openen.

Ik stuur je onze gegevens wel even per U2U.

Groetjes Wilma

@soepkiepe wrote:niet meer naar de was straat gaan en lekker zelf wassen.

wasstraat krijg je vaak krassen en word ie dof van

@quatsch wrote:ik zie niet zogauw iemand in de straat je tank leeg zuigen ...

Er zijn ook mensen die in de binnenstad / uitgaans gebied van een stad wonen zoals TS, dan gaat dat dus niet :vertag

@soepkiepe wrote:niet meer naar de was straat gaan en lekker zelf wassen.

wasstraat krijg je vaak krassen en word ie dof van

@quatsch wrote:ik zie niet zogauw iemand in de straat je tank leeg zuigen ...

Er zijn ook mensen die in de binnenstad / uitgaans gebied van een stad wonen zoals TS, dan gaat dat dus niet :vertag

thnx wilma voor het aanbod maar ik laat het wel zo voor het moment gaat aardig goed met plakband erop.... ze hebben er nog niet aangezeten dus harderwijkers zijn toch nog niet zo slecht als ik af en toe dacht...

en zo ben je nog niet van het ene probleem af dient het andere zich weer aan ik heb een hele lompe broer die met ze halfdronken kop een beestje dood wilde slaan op de voorruit nu snap je natuurlijk dat dit niet zachtjes is gegaan en ik nu dus een huge van een ster in me voorruit heb waar dus gewoon een nieuwe in moet....

thnx wilma voor het aanbod maar ik laat het wel zo voor het moment gaat aardig goed met plakband erop.... ze hebben er nog niet aangezeten dus harderwijkers zijn toch nog niet zo slecht als ik af en toe dacht...

en zo ben je nog niet van het ene probleem af dient het andere zich weer aan ik heb een hele lompe broer die met ze halfdronken kop een beestje dood wilde slaan op de voorruit nu snap je natuurlijk dat dit niet zachtjes is gegaan en ik nu dus een huge van een ster in me voorruit heb waar dus gewoon een nieuwe in moet....

vanmiddag bij carglass geweest donderdag word er een nieuwe in gezet kost me 70 eurie omdat je ervoor verzekerd bent maar daar mag breurtje mooi voor dokken:P

vanmiddag bij carglass geweest donderdag word er een nieuwe in gezet kost me 70 eurie omdat je ervoor verzekerd bent maar daar mag breurtje mooi voor dokken:P

Goede keuze :thumbup

Stond de rode Vectra er nog ?

Velen malen beter dan autotaalglas in Harderwijk want dat zijn me een stelletje beunhazen...

Goede keuze :thumbup

Stond de rode Vectra er nog ?

Velen malen beter dan autotaalglas in Harderwijk want dat zijn me een stelletje beunhazen...

k snap niet waarom je broer het niet gewoon aan zijn aansprakelijkheid verzekering hebt opgegeven, dan had het niemand wat gekost;)

k snap niet waarom je broer het niet gewoon aan zijn aansprakelijkheid verzekering hebt opgegeven, dan had het niemand wat gekost;)

Terug
Naar boven