opelmantagek
Post weinig
Ik ben mijn sleutel kwijt geraakt van mijn pas aangekochte manta ik had er maar 1 sleutel bijgekregen en was nog niet in de gelegenheid geweest er een reserve bij te laten maken, het onmogelijke is mij dus weer overkomen dat ik mijn sleutel gewoon thuis ergens ben verloren en hem dus ook echt niet meer terug kan vinden, met een oude sleutel van mijn vorige B1 lukt het wel mijn kofferbak en deuren te openen maar het contactslot lukt mij niet :swear
Bestaat er een mogelijkheid nog een passende sleutel te laten maken als je geen oude meer hebt, ik zelf denk van niet, maar ik vraag hier maar even om raad, wat nu te doen?
alle sloten vervangen lijkt mij de enigste optie
Iemand hier die misschien nog een komplete set heeft liggen ook inclusief de volledige bevesteging voor het contactslot omdat ik mijn oude niet zonder sleutel kan omwisselen
Bestaat er een mogelijkheid nog een passende sleutel te laten maken als je geen oude meer hebt, ik zelf denk van niet, maar ik vraag hier maar even om raad, wat nu te doen?
alle sloten vervangen lijkt mij de enigste optie
Iemand hier die misschien nog een komplete set heeft liggen ook inclusief de volledige bevesteging voor het contactslot omdat ik mijn oude niet zonder sleutel kan omwisselen