• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

heb een hok vol visite zometeen dus ga in ieder geval zuipen en we zien t allemaal wel hahahaha iedereen hier vast een goeie roetsj hihi (voor de hollanders een goed oud en nieuw ) met veel veilige kilometers en meetings

nou hier alles weer bijgekomen.. heb goed gezopen hiihihihi supergezellig gehad beetje ruzie met een buurman.. maar zo te lezen is nog niet iedereen bijgekomen.. tis bes stil hier hahahahaha

jah waarom niet, ben al tijden vrijgezel :jerry,mss zit der wel een leuke opel meid bij:P, maar kijken de vrouwen hier wel :P?

Opelroos en Biancaatje iig wel, maar volgens mij is Opelroos bezet en is Biancaatje wat van een andere leeftijdscategorie dan jij (jij bent ergens begin 20 toch?) :P Maarja, toch, wie niet waagt, wie niet wint. Dus go for it Michiel! :P

whahaha bijna half 20 word in april 24 alweer :P,haha wil der wel voor gaan het huidige meisje waar ik mee bezig ben vind vaak een ander leuk:mad:

tja ik bn ook al bezet en bijna 30 met 3 kids dus 25 is me toch ech te jong.... :P:P

maar geen wilde feesten geweest hier onder de members???

nee niet echt, daar doe ik niet zo aan, vind in de kroeg hangen leuker:P, maar daar zijn nooit leuke meiden die mijn ook zien staan ;),ga meer naar meetings en straatraces dat vind ik vetter:P

origineel gepost door biancaatje

tja ik bn ook al bezet en bijna 30 met 3 kids dus 25 is me toch ech te jong.... :P:P

maar geen wilde feesten geweest hier onder de members???

echt wild was het hier niet, maar wel erg gezellig met de vriendengroep in mijn huis.

de laatsten gingen om half 4 weer weg, dus was wel weer gezellig feestje.

en we gaan gewoon vrolijk door met feesten, zaterdag van een maat van me.

9 feb. word ik 23(dat ik het zolang heb volgehouden:P), dus ook weer een feestje.

staan er nog een paar in maart geplant, en dan komt het voorjaar er ook al weer aan, dus dan gaan we met z'n allen wel weer stappen en terras hangen.

dus ik heb helemaal geen tijd voor een vriendin :P

ja zo kan je t ook bekijken hihihi hier ook weer geekkenhuis... met vrienden oud &nieuw gevierd half 6 gingen we slapen... aankomende maanden weer flink op de planning... eerst carnaval hier een hele week daarna pinkpop daarna wordt ik iin juli 30!!!! week erna vriendinnen van ons die allebei 40 worden en dan nog sevenum en ergens tussendoor ook nog mijn eigen meeting....

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik een lover heb? ;) Maar je hebt wel gelijk.. Sinds 31-12-'09, 00:00 heb ik een officieel een lover.. :o:wub

ach vrouwen je kan beter kippen houden denk ik

:hmmz

aan uit aan uit aan uit pffffffffffffffffffff GEK word je van ze hahaahhaa

dan maar weer single :jerry

Terug
Naar boven