• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door sw16v

slet

that's me :) je kent me toch:D

it is legaal... de B keuze ook, dus ik gedraag me aardig..

hmm word een ritje middelharnis met de manta, want eerlijk zulklen we alles delen en jij hebt er toch 2 hahaha

origineel gepost door biancaatje

b keuze... je bent er dus gewoon met 2 bezig ... dan ben je ech een slet hahahahahaha

ligt eraan hoe je t bekijkt.. de 2de keus doe ik niets mee ofzo, maar zij ziet me wel zitten, en ik doe ietwat te aardig.. maar verder niets.

jaja dus gewoon een slet hihihihihi enne mij is altijd gezegd echte vrienden delen alles dus manta1 tis maar net hoe goed jij bevriend ben met mayhem hihihi

ja, ik wel :D

over een paar jaar zit je er voor de rest van je leven aan 1 vast... dus nu leef ik.. iets te uitgebreid haha :cool:

maaruh.. ik deel nix, hij zoekt zelf maar wat:angel

stel je niet aan man.. straks zitten jullie weer vol met duitsers...

's zomers de slet uithangen in renesse, je zou m er haast mee verslijten bij die duitsers:angel

tja renesse is idd wel een heel gewilde plek in de zomer... heb zelf in goes gewoont daar was t ook altijd wel druk met duitsers...

origineel gepost door manta1

je hoefd mij de plekjes niet aan te wijzen zomers op het strand gegarandeerd raak.

Hm, volgens mij moet ik dan van de zomer maar eens het strand over, dan kan jij me de plekjes wijzen :P

ja wel he.. kon niet goed wennen daar in zeeland dus toen het fout ging met de relatie ben ik weer terug naar amsterdam gegaan... arendskerke was me net iets te kerkelijk... was ik niet gewend met mijn amsterdamse opvoeding hihihi

nee precies goes beviel me wel hebben we ff gewoond tot het huisje klaar was... och woon nu in limburg bevalt me veeeeeel beter...

:agenter is onlangs een onderzoek geweest onder 5000 mannen,

de vraag was waarom ze pijpen lekker vonden,

3% vond het lekker warm,

4%vond het erg opwindend

93% vond de stilte onbetaalbaar

origineel gepost door boyanka

:agenter is onlangs een onderzoek geweest onder 5000 mannen,

de vraag was waarom ze pijpen lekker vonden,

3% vond het lekker warm,

4%vond het erg opwindend

93% vond de stilte onbetaalbaar

persoonlijk vind ik gepijpt worden lekkerder