• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Moet me inderdaad van het hart dat dit topic tamelijk lam is geslagen, het koppie laat hangen de fut eruit is er totaal niks uit komt en vooral het een dooie boel begint te lijken.

Wie heeft er nou geregeld nog sex of wil in ieder geval pikante verhalen kwijt , vooral vanuit de ladies-kind-of -view!!!!!

roosjes bloeien zeker alleen > XD lult er graag over maar doen?? en onze amsterdams-limburgse woont al 80jaar samen zeker...??

Haha , ik denk ik zeg ook weer eens iets..

Groetjes RR

origineel gepost door hennie29

nee heb geen date nodig hahahahhahaha

en sjah over sex praat ik niet doe het liever hahahahaha:D

Nou in dat geval... :P

origineel gepost door biancaatje

??bijna

Oftewel: niet.

"Doesn't matter if you win by an inch or a mile, winning is winning."

-Vin Diesel @ The Fast and the Furious

Zelfde geld natuurlijk voor verliezen ;) Bijna raak is ook mis ;)

@robbyrood neem aan dat je t over mij heb.. woon alleen met mijn kids samen heb wel een vriend maar is net maand of 6... en ben net geen 30 dus 80 jaar samen wonen hahahaha

en tja mijn geile sexverhalen vertel ik lekker niet whahahahahaha

@opc lijntje.. ja dat vroeg ik me ook af maar ik heb er toch ene gevonden die met een opel dwazin wilde daten hahahaha

origineel gepost door biancaatje

@robbyrood neem aan dat je t over mij heb.. woon alleen met mijn kids samen heb wel een vriend maar is net maand of 6... en ben net geen 30 dus 80 jaar samen wonen hahahaha

en tja mijn geile sexverhalen vertel ik lekker niet whahahahahaha

@opc lijntje.. ja dat vroeg ik me ook af maar ik heb er toch ene gevonden die met een opel dwazin wilde daten hahahaha

Hehe, wat een vreemde mensen lopen er toch op dit bolletje :P

Ik zoek nog een leuke badonkadonk chick die samen met mij naar de show van Jeff Dunham komende donderdag in de HMH wil, heb vandaag 2 kaartjes weten te bietsen :angel

sow hoe is hier zo na t weekend.. nog wat geneukt hahahahaha

hier helaas niks ben hele weekend ziek geweest...:puke:swear

maar gaan over 2 a 3 weken lekker weekendje hotel met 2 persoons jacuzzi dus gaan we zeeeeker wel inhalen hahaha

origineel gepost door Baas J.

Inkoppertje... Mayhem..

:jerry

ik heb 3 dames hiervandaan gedate, zo erg is dat nou ook weer niet:P

Pics or it didn't happen.. Kunnen de dames zich bij mij melden en uitgebreid verslag uitbrengen over herr Mayhem? Danke schon!

origineel gepost door OpelRoos

Pics or it didn't happen.. Kunnen de dames zich bij mij melden en uitgebreid verslag uitbrengen over herr Mayhem? Danke schon!

En anders is het matten met herr Flick, of niet Helga :P?

origineel gepost door OpelRoos

die waren er... voordat dit topic opgeschoond werd.

*bump*

Kaartjes zijn binnen voor de Blackbox, rij 11 stoelen 19 en 20 :D

origineel gepost door InjectTheVenom

Ik zoek nog een leuke badonkadonk chick die samen met mij naar de show van Jeff Dunham komende donderdag in de HMH wil, heb vandaag 2 kaartjes weten te bietsen :angel

Terug
Naar boven