• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@maja met die wilde plannen word t meestal niks als ik mijn kids hier heb... mijn kids vinden elkaar nie zo heel erg aardig geloof ik.. die zijn elkaar vanaf 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds bezig elkaar de koppen in te slaan..... dus ben ik als hun op bed liggen meestal zo kapot da ik al vroeg slaap hahahaha

afgelopen weekend was supergezellig zeker voor herhaling vatbaar zo eens voor een weekendje dan hihihi

Je hebt er wel lol in Bianca, alle hihi's volgend ben je d'r wel blij mee :D

Maar zijn de koters zo gezellig dat ze mekaar heel de dag de tent uitrossen?

Mja, bij de buren is het ook zo'n verschil......... bij de ene hebben de kinders heel de dag mot (jongetje/meisje) en bij de andere hebben ze nooit ruzie (twee zusjes)

ik heb de 2 kleinste vrij kort op elkaar... de een is net 4 geworden en de ander is bijna 3.... ze zittewn allebei in die NEE fase plus dat ze allebei in de ikke ikke mij mij mij fase zitten

vandaar de hele tijd die ruzies ....

origineel gepost door Flowerpower

ik heb wel wilde plannen haha

alleen nog iemand tegen komen die ook zin heeft

Hier het zelfde :) En in dit topic laat staan op het forum geen enkel bereidwillig meissie te bekennen he 👎(

origineel gepost door Inclusivo

Geen wilde plannen .. maar wel elke dag hopen dat me auto op tijd klaar is ;)

optijd voor???? sevenum mischien ?????

origineel gepost door biancaatje

origineel gepost door Inclusivo

Geen wilde plannen .. maar wel elke dag hopen dat me auto op tijd klaar is ;)

optijd voor???? sevenum mischien ?????

Wat is er Zondag allemaal dan ?

zondags op sevenum bedoel je??? gewoon veel mooie autos en de prijsuitreiking

als je senevum mee wil maken meot je hele weekend gaan (heb t over opn in augustus he)

er is op vijdag altijd de aankomst van heleboel mensen tentjes opz etten blablabla 's avonds is er een soort discoparty met muziek uit 80 en 90 er jaren

zaterdag hebben we meestal erotic carwash.. kan je mee doen emt de vele concoursen en heeel mischien sprinten.. en 's avonds groot feest in de hal met stripact en dergelijke

Heb echt geen tijd een heel weekend te besteden aan een meeting .. dus moet hem dan helaas afslaan.

Een keer op Zondag wil ik best eens langskomen,.

ohhhh schandalig zoiets hahahah

dan moe je gewoon eens op zondag langskomen.. dan ben je gelijk verslaafd en wil je volgend jaar het hele weekend komen hihihihiih

origineel gepost door biancaatje

dan moe je gewoon eens op zondag langskomen.. dan ben je gelijk verslaafd en wil je volgend jaar het hele weekend komen hihihihiih

Nou waar en wanneer is er op Zondag wat te doen dan ?

is pas in augustus hihihi opel power nederland heeft in sevenum het treffen op 20-21-22 augustus dus als je alleen zondags kom 22 augustus.. maarr er is geloo fik weekend voor ons nog in eefde of die kant uit een oldtimer treffen en het weekend na opn treffen is er kolder in de polder in goes..

moe je gewoon eens ffkes snuffelen in t meeting topic hier..

maarruh kom je dan ook in nette kleren naar de meetings hihihi

die meeting is super daar in sevenum kom dit jaar weer heel het weekend daarna toe.ik doe alleen weer de orginele bumpers op mijn auto want ben het zat met klote drempels rij heel mijn bumpers stuk het is leuk om te zien maar als je zelf met die dikke bumpers rondrijd is het klote.

vorig jaar hadden we geen caravan toen hadden we gewoon de bank van mijn auto plat gegooid oude kussens van een bankstel erin dekbed erop en hebben toen heel goed geslapen in de auto dat is het voordeel van een station je hebt altijd je caravan en aanhanger al bij :D was heel erg gezellig nu weer ontopic:

in sevenum zijn meiden genoeg waar je mee van bil kan gaan vorig haar kon ik met een duitse van bil gaan maar toen had ik nog een vriendin dus dit jaar ga ik zeker weer naar sevenum veel auto's en erg leuke dames :D:D:D:D:D

Haha is me kleding zo interessant dan?

Zal er is over nadenken om naar die meetings te gaan .. Het is alleen allemaal zo ver weg joh.

Dus dan moet de reis wel echt de moeite waard zijn.

nee maar paar paginas terug hadden we het erover dat dan inene alle mannen hier in nette kleren naar de meetings zouden gaan weet je nog ;)

de helft van de club waar ik bij zit kom bij jou it de buurt... en sevenum ligt bij venlo is niet zo ver rijden toch... en (ik ben bevooroordeeld weet ik) maar ons treffen in sevenum is ech wel de moeite waard...

hebben vorig jaar rond de 1000 auto's gehad waaronder duitsers belgen fransen en zelfs ene uit engeland...

Hmm is dat zo .. ik kom uit Rotterdam .. zie hier eigenlijk nooit zoveel Opel's rijden dus ben benieuwd.

Misschien leuk om dan met een groepje die kant uit te rijden .. dan wordt het al een stuk interessanter voor me.

Ok Bianca voor jou trek ik een mooi overhemd aan dan hahaha :P

moet je toch eens beter oplettten maar rotterdam is groot he scheelt mischien een stuk... ons bekenste clublid kom ook bij jullie uit de buurt hahaha

maar meeste van onze club zijn al woensdag daar vanwege opbouwen maar mischien kan je nog wat regelen in het betreffende meeting topic hihi

en wat betreft da overhemd.... je kan mij overdag zondag vinden in de kinderhoek hihihi ik mag het hele weekend andermans kinderen bezig houden en 's nachts de ouders van de kids achter de bar hahaha

Terug
Naar boven