• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

nee nee heb op moment ajaxpyama hahahahaha je ben een amsterdammer of nie he hahahahaha

@gsipiloot soms heb je geniale invallen van een vriendin hahaha (vriendin van mij riep dat laatst haha

Wij gaan zowiezo proberen om sevenum te halen.

Is ieder jaar weer een succes :wors

(heb jammer genoeg afgelopen jaar moeten missen :()

origineel gepost door biancaatje

ja schandalig vin ik die mensen die niet komen :P

Helemaal mee eens. Heb ook best goed gescholden na kerkrade ;)

Een volgende keer zal er niet zijn.

Club is per 1 augustus geschiedenis. Ben er mee gestopt, en de gene die over bleef, wilde er de energie niet in steken om nog te proberen er het beste van te maken.

P.S. laatste keer Kerkrade zat ik in Valkenburg, maar vermoed dat je dat wel had gedacht ;)

Manta gaat me toch ff voor :P:P

ja van jou had ik het wel verwaht idd dat je in valkenburg ozu zitten... welke clubs plannen er dan ook meetings op mijn meetingdag foei foei hahaha

wel zonde dat de club niet meer is... maja als de zin er niet meer is houdt het op he..

mijn meet is altijd al in november gepland en bekend gemaakt.... dus wie is er dan aan het plannen op andervrouws meeting hahahahahahahaha :P:P

dan hadden ze dat beter bekend mogen maken hahaha ik heb iedereen gebeld en heel internet afgespeurd.... zelfs nog met js400 gebeld en die weet die dingen altijd hahaahha

maar maak nie uit ik had 140 opels op mijn dagtreffen.... miste idd veel mantas door omcn

veel duitsers door monza guru en bittburg(meen ik)

en paar tuners door next level tuning die het volgens mij expres plannen op mijn dag hahahahaha

ps kan iedereen t vast vrij houden hahahahah

als alles goed gaat kom kerkrade treffen dit jaar weer zelfde weekend 15 Mei 2011 :thumbup :P

ps kan iedereen t vast vrij houden hahahahah

als alles goed gaat kom kerkrade treffen dit jaar weer zelfde weekend 15 Mei 2011 :thumbup :P

euh, neem aan treffen volgend jaar?? :hmmz

ja volgend jaar idd noem t altijd dit jaar hahahaha ken dr niks an doen... staat nog wel 2011 bij dus zo erg is t nog niet met mee haahhahahahaha

hihihi of je moe kinderen hebben.... die mag ik overdag bezig houden.....

heb er 2 je mag de jongste wel bezig houden die speelt het liefst, de oudste loopt liever rond de auto's. en als tgen prestatie zal ik ........... goed plan al zeg ik het zelf:angel:D

hahahaha hou zijn de kids... mijne lopen ook t liefst rond de autos maja met de papa aan de poort en de mama in de kinderhoek....

tja als mijn kinderen zo makkelijk zouden zijn he hahaha mijn middelste is nog steeds eenkennig (ondanks dat hij al 4 is) en mijn jongste is en verlegen en een mamas kindje hahaha

hoe oud izjn jou kids dan martijn

Terug
Naar boven