• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

ik vind het echt zinloos t vrouwtje weet wel dat ik van dr hou .. hoeft niet persee vandaag toch :hmmz

toch maar un bossie bloeme meegenomen :angel

jullie nog ?

gr

[rquote=1868476&tid=119116&author=turbootje]iemand nog last gehad van valentijsdag ? [/rquote]

Gatverdamme nee de grootste onzin die er bestaat :jerry

vind t eigenlijk gewoon de grootste onzin die er is.. als je om iemand geeft of van iemand houdt heb je niet 1 dag per jaar nodig om dit te laten zien toch??

vind t veel leuker om iets te krijgen wat mijn kids op school gemaakt hebben dan dure bonbons die na 3 dagen op zijn of dure rozen die na en week dood zijn.........;)

[rquote=1868644&tid=119116&author=Haasje17]MM werk je dan met gekken? Of met deuren???

Ik werk tussen een stel gekken..[/rquote]

Denk een beetje van beiden maar met name dat laatste, kijk maar naar de tekst op het canvas van de vrachtwagen in zijn avatar :D

Wou net zeggen ja als je die ene dag per jaar nodig hebt dan is er iets mis met je relatie.. neemt niet weg dat je op die dag wel iets leuks kunt doen wat beiden erg leuk vinden en al een hele poos geen tijd meer voor gehad hebben bijvoorbeeld :)

Mijn reactie was meer sarcastisch omdat ik überhaupt niet in liefde of relaties geloof maar dat is weer een ander verhaal.

[rquote=1868537&tid=119116&author=biancaatje]vind t eigenlijk gewoon de grootste onzin die er is.. als je om iemand geeft of van iemand houdt heb je niet 1 dag per jaar nodig om dit te laten zien toch??

vind t veel leuker om iets te krijgen wat mijn kids op school gemaakt hebben dan dure bonbons die na 3 dagen op zijn of dure rozen die na en week dood zijn.........;)[/rquote]

[rquote=1868644&tid=119116&author=Haasje17]MM werk je dan met gekken? Of met deuren???

Ik werk tussen een stel gekken..[/rquote]

met deuren jonguhh .. kiek m goannnnnn :jerry:jerry

Terug
Naar boven