• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door biancaatje

ik weer... nee hun met hun pedobear ik ben een lief onschuldig meisje hahahahaha

Uhuh :P... waarom zitten jouw armen dan op je rug met gekruiste vingers :jerry

niet waar was met 2 handen aan het tyoen dus kan ikze niet op mijn rug houden hahahahahahaha

Toen je dit berichtje aan het typen was wel ja maar daarvoor dan :vertag??

niet waar was met 2 handen aan het tyoen dus kan ikze niet op mijn rug houden hahahahahahaha

Had jij geen kinderen die eventueel voor je kunnen typen? :P

Kijk dat bedoel ik dus :jerry Wie zegt dat Bianca wel achter het toetsenbord zat :vertag?

Schuldig tot er fotografisch bewijs is van het tegendeel :D

origineel gepost door OPC-lijntje

nee die kunnen dat niet hahahahaha de oudste is bij papa... de 2 kleintjes zijn 2 en 3.5 dus die kunnen nog nniet tikken hahahaha

origineel gepost door OPC-lijntje

nee die kunnen dat niet hahahahaha de oudste is bij papa... de 2 kleintjes zijn 2 en 3.5 dus die kunnen nog nniet tikken hahahaha

Dan geef ik je deze keer het voordeel van de twijfel :P

Mijn oom heeft een Filipijns vrouwke(zijn oudste dochter is ouder dan zijn huidige vrouw....) en nu zit de halve familie in mijn vrienden lijst van mijn facebook account ... Denk dat ze daar wel een overschot aan vrouwen hebben.... Ook vragen ze of ik een keer langs kom:sleeping:sleeping Dacht het niet.

Gesprekje nr 1:

"You like take pictures?"

-Yes I do, but I'm not verry good at it.

"You like take pictures of me"

-I'm trying to zoom in... Nope, kant take a picture of you.

"UH???"

:P:P:angel:angel:angel

nr 2:

"Do you know a country without a Mac Donalds?""

- Amerika.....

"Are you sure?"

hahahahahahahaha heerlijk gewoon.:P :P

origineel gepost door champo

Mijn oom heeft een Filipijns vrouwke(zijn oudste dochter is ouder dan zijn huidige vrouw....) en nu zit de halve familie in mijn vrienden lijst van mijn facebook account ... Denk dat ze daar wel een overschot aan vrouwen hebben.... Ook vragen ze of ik een keer langs kom:sleeping:sleeping Dacht het niet.

Gesprekje nr 1:

"You like take pictures?"

-Yes I do, but I'm not verry good at it.

"You like take pictures of me"

-I'm trying to zoom in... Nope, kant take a picture of you.

"UH???"

:P:P:angel:angel:angel

nr 2:

"Do you know a country without a Mac Donalds?""

- Amerika.....

"Are you sure?"

hahahahahahahaha heerlijk gewoon.:P :P

:jerry:jerry:jerry:jerry

tja dat merk ik hier in limburg al hahahaha ik kom officieel uit amsterdam/zaandam.... en die humor snappen ze ook niet in limburg hoor hahahaha vooral het eerlijke moeten ze aan wennen.... ik zeg gewoon wat ik denk

tja dat merk ik hier in limburg al hahahaha ik kom officieel uit amsterdam/zaandam.... en die humor snappen ze ook niet in limburg hoor hahahaha vooral het eerlijke moeten ze aan wennen.... ik zeg gewoon wat ik denk

En ik uit Alphen a/d Rijn, zelfde verhaal toen we hier kwamen wonen alleen is het hier een nogal misselijk haat en nijd dorp helaas :thumbdown Kan bijna niet wachten tot er in Venray een leuk huisje vrij komt in een goede buurt.

ik schijn in de meest criminele wijk te wonen maar nergens last van.. ja 5 jaar terug was er ff paar maandjes maar de jongens die toen zeik bouwde zijn ondertussen volwassen geworden..

bevalt me heir super ga hier ook ech nie meer vandaan....

Terug
Naar boven