• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door biancaatje

neuh afkicken is niet nodig.. heerlijk rust geen gezeik.. ga weer aan t werk vanaf morgen~..

Afkicken!!!! Hier en daar een scharreltje kan ook leuk zijn :cool:

nee is van t weekend al opgelost hahahah

Als in afgelopen weekend of het aankomende :vertag I'm available if you want or need me :P

Wat maakt dat nou weer uit met de trein ben ik zo in Heerlen ;) Hoef in Venray maar op te stappen en in Heerlen uit te stappen van dezelfde trein... geen probleem voor mij hoor! Het enige wat je hoeft te doen is een u2u of een sms te sturen.

origineel gepost door Baas J.

Maar eerst je cruisecontrol fixen jij! Gister op de bus gegaan!

Dank u zeer baas :wors! Kan het alleen pas fixen wanneer de schorsing er af is en de auto weer de weg op mag.. kan het altijd nog op de Veolia trein inbouwen en daarna weer er af halen :jerry

dat gaat vast helemaal goed komen daar in spanje hahahaha

via internet en/of forums doe ik helemaal niks meer kwa daten of relatie.... zo heb ik mijn ex man ook leren kennen....

dat gaat vast helemaal goed komen daar in spanje hahahaha

via internet en/of forums doe ik helemaal niks meer kwa daten of relatie.... zo heb ik mijn ex man ook leren kennen....

Ja, scheer ons maar lekker over een kam.....of zoiets:P

Ik ga morgen trouwens maar de postbode aan zijn neus en tong opknopen, vandaag kwam alleen mijn zondag bestelde flesje cyanacrylate lijm binnen :argue

Terug
Naar boven