• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Bij gebrek aan een algemeen kletstopic hier maar even lullen... vandaag om 2 uur 's middags vertrek ik richting Verenigde Staten vanaf Schiphol voor een 3 weken durende megavette vakantie maar slapen ho maar :cry

Het kan helpen dat dit mijn eerste zelfstandige verre vakantie is.... en om on-topic te blijven met een beetje geluk loop ik daar tegen een leuke vriendin aan haha :P

Veel plezier. Iemand die ik ken is laatst ook naar de states gegaan en zijn stereo type gedachtes werden daar bevestigd... Als je een leuke meid aan haak slaat, hoop ik niet dat het een stuk trailor trash is.

Mwah valt tot nu toe wel mee hoor. Gisteravond naar een restaurant in Manhattan geweest en hartstikke gelachen met 2 vrouwen daar, ze hadden namelijk van die geanimeerde dingen aan de muur en het plafond hangen en 1 zo'n gargoyle begon die 2 tegen elkaar op te zetten dat ze elkaar moesten vermoorden.. dus ik zo: FIGHT FIGHT FIGHT en ja hoor eentje fakete dat ze dood neerviel, oftewewl dikke pret tot nu toe :jerry Op straat kom je hopen mooie meiden tegen dus het zal me niets verbazen als ik 1 dezer dagen eentje weet te versieren :angel

Ze schijnen een nieuwe show te hebben waarin Junior het tegen Senior opneemt maar hoe dat zit weet ik niet precies, vanavond komt hier de eerste aflevering daarvan op televisie.

Jason heb ik wel zien lopen maar helaas niet gesproken :(

Kijk het al heel lang niet meer. Ik vind de motoren allemaal op elkaar lijken en het komt me een beetje over als een ikea kast.,

Ik zal je zeggen in Manhattan loopt heel wat leuks rond zeg.. over een weekje of 2 als we weer terug zijn van Salt Lake City toch maar eens terug gaan naar die sportsbar genaamd 1st and 10 waar een erg leuk meisje rond loopt :wub

Terug
Naar boven